مخالفت برانکو با خالکوبی جدید بازیکنان

به گزارشافکارخبر،برانکو ایوانکوویچ با اینکه در پی درگذشت هادی نوروزی حسابی مغموم شد و گریست اما اصلا دوست ندارد در این شرایط بحرانی و حساس، تیمش دچار حاشیه ای خودساخته شود.

برانکو که از خالکوبی محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و محسن مسلمان به یاد نوروزی خبردار شده، به آنها درباره عواقب کارشان هشدار داده و با توجه به حساسیتی که کمیته انضباطی روی خالکوبی بازیکنان دارد از آنها خواسته به هر نحوی شده خالکوبی شان را محو یا پنهان کنند.

گفتنی است به تازگی چند بازیکن پرسپولیس به یاد نوروزی اقدام به خالکوبی اسم یا شماره پیراهن او روی بدنشان کرده اند که بازتاب زیادی هم در رسانه ها داشته است.

از سوی دیگر برانکو که به اهمیت و حساسیت بالای دیدار تیمش با صبای قم و تقابل با علی دایی سرمربی سابق سرخپوشان به خوبی واقف است، با توجه به شرایط خاصی که تیمش دارد و شاگردانش تحت تاثیر درگذشت ناگهانی هادی نوروزی شرایط روحی خوبی ندارند، از سرخپوشان خواسته از کری خواندن و خط و نشان کشیدن برای حریف بپرهیزند و تمرکزشان را برای بازی بگذارند.

برخی دلیل این تذکر برانکو را علاقه ای که او به دایی شاگرد سابقش در تیم ملی دارد می دانند اما جدا از این مسئله سرمربی پرسپولیس بارها نشان داده که با کری خوانی و جریحه دار کردن احساسات بازیکنان و مربیان حریف به شدت مخالف است.