استقلال زیباترین گل فصل را چگونه خورد

به گزارش افکارخبر، در مورد گلی که استقلال خورد دیدگاه های متفاوتی وجود دارد. برخی می گویند تقصیر مدافع استقلال بود که توپ را لو داده بود و برخی می گویند اگر سید مهدی رحمتی بیش از اندازه جلو نمی آمد ضربه مهدی خیری تبدیل به گل نمی شد.

در فوتبال حرفه ای وقتی توپ در میانه زمین در جریان است دروازه بان باید چند گامی از دروازه جدا شود و حتی تا نقطه پنالتی پیشروی کند تا در صورت پاس عمقی یا پاس پشت دفاع به عنوان سوئیپر عمل کند. در صحنه ای که مهدی خیری توپ گیری کرد سید مهدی رحمتی در جای درستی ایستاده بود اما بعد از آن باید به سرعت به سمت دروازه حرکت می کرد. به نظر می رسید دروازه بان استقلال اصلا فکر نمی کرد مهدی خیری شهامت این را داشته باشد از وسط زمین ضربه بزند و ضربه اش این قدر دقیق باشد. احتمالا دروازه بان استقلال فکر می کرد مهدی خیری چند متری پیش روی می کند و بعد پاس می دهد اما مهدی خیری بلافاصله بعد از توپ گیری و یک گام برداشتن دروازه خالی استقلال را دید و ضربه ای زد که دقیق – دقیق بود و به تور نشست.

در این صحنه ابتدا مدافع استقلال اشتباه کرد که توپ را لو داد و در ادامه بازیخوانی ضعیف سید مهدی رحمتی منجر به گل پدیده شد.

البته که باید در این صحنه به حرکت مهدی خیری بیشتر توجه کرد. او بعد از توپ گیری و برداشتن یک گام دروازه خالی را دید و بعد از ضربه ای به توپ زد که هنرمندانه بود.

مهدی رحمتی در این بازی چند دریافت خوب هم داشت.