پس‌لرزه‌های پرسپولیس – صبا

به گزارش افکارخبر، پرسپولیس - صبا که هم ملاقات دایی و مجموعه سرخ بود و هم بازی یادبود هادی نوروزی، برعکس سایر دیدارهای این هفته لیگ برتر با به صدا درآمدن سوت پایان بازی به پایان نرسید و تازه رقابت اصلی بعد از آخرین سوت داور شروع شد!

دیداری که دقایق پایانی‌اش با جر و بحثسوشا مکانی ناآرام با محمد قاضی و درگیری لفظی و فیزیکی نورمحمدی و دهنوی جنجالی از آب درآمد، بیرون زمین هم دنبال شد. علی دایی که بازی را از روز چهارشنبه و با گفتن «کارخانه کلاه‌بافی‌تان را تعطیل کنید!» شروع کرده بود، در کنفرانس خبری بعد از بازی هم، بازی را دنبال کرد و با بیان این جمله که بازی را برای پرسپولیس درآورده‌اند تا هواداران پرسپولیس که داغدار هادی نوروزی بودند، غم تازه‌ای نبینند، خود را خواسته یا ناخواسته در نقطه مقابل پرسپولیسی‌ها قرار داد. برانکو در مقام پاسخگویی برآمد و گفت: «شاید دایی عادت کرده داوران به نفع تیمش سوت بزنند و وقتی داوری عادی باشد و به نفع تیم او نباشد، دلخور می‌شود!»

هواداران پرسپولیس هم که لابد توقع داشتند دایی مقابل تیم‌شان به خاطر ماجرای یادبود نوروزی روی نیمکت بنشیند و کنار زمین، بالا و پایین نپرد، در فضای مجازی و در محافل فوتبالی شروع به انتقاد از علی دایی کردند اما سرمربی پرسپولیسی صبا تنها کسی نیست که سیبل پرسپولیسی‌ها شده و هواداران مجموعه سرخ حتی از بازیکنان تیم خودی هم انتقاد می‌کنند.

بیشترین انتقادها متوجه رضا نورمحمدی است. دیروز تعداد قابل ‌توجهی از طرفداران مجموعه سرخ در تماس با خبرورزشی یا از طریق مراجعه به اینستاگرام روزنامه در فضای مجازی و همچنین در بسیاری از سایت‌ها از نورمحمدی بابت اینکه با قاسم دهنوی جر و بحثکرد و نتوانست با بازوبند کاپیتانی که پیش از این هادی نوروزی به بازو می‌بست، بازی را تمام کند(نورمحمدی اخراج شد و در صورت لب‌خوانی از روی تصاویر محروم خواهد شد) شاکی بودند و می‌گفتند او حرمت بازوبند هادی را نگه نداشت و هادی هیچ‌وقت درگیر نمی‌شد.

پرسپولیسی‌ها از سوشا هم گلایه دارند. دعوای مکانی با قاضی اعصاب اغلب هواداران پرسپولیس را به‌هم ریخته و آنها می‌گویند مکانی چه اصراری دارد سر هر چیز بی‌خودی جنجال درست کند و پشت ما را بلرزاند. کارهایی که سوشا می‌کند، نشانه تعصب نیست و تیم را به خطر می‌اندازد. فعلاً در محافل فوتبالی بحثاصلی بر سر اتفاقات دقایق پایانی بازی پرسپولیس و صبا و حرف‌های بعد از بازی مربیان دو تیم است و باید دید چه وقت پرونده این بازی بسته می‌شود؟!

منتقدان سينمايي ميگويند فيلم خوب، فيلمي است كه با تيتراژ پاياني تمام نشود و ذهن بيننده را حتي بعد از خروج از سالن سينما درگير كند. حالا بماند كه بعضي فيلمسازها از اين تعبير سوءبرداشت كردهاند و فيلمهاي خود را باز ميگذارند اما طبق تعريف سينماييها، بازي پرسپوليس و صبا ديداري بود كه با تيتراژ پاياني تمام نشد!