به گزارش افکارخبر، جاسم کرار که به خاطر مشکلات مالی باشگاه استقلال جنجال های زیادی به راه انداخته، موجب اعتراض شدید هواداران آبی شده است و عده ای با حمله به صفحه اجتماعی وی از او خواسته اند که از استقلال برود.



کرار در پاسخ به اعتراضات و توهین ها، با اعلام یک جمله کلی نوشت: «کلماتی که از دهانتان بیرون می آید، ویترین شعور شماست.»



وی در توضیح علت رفتارهایش نوشت: «قابل توجه هوادارن فهیم استقلال، بنده تا الان ۵% از کل قرارداد امسال را دریافت نکردم غیر از مبلغی که از فصل گذشته باشگاه به من بدهکار است. ماشینی که به من دادند سند نداشت و به باشگاه پس فرستادم.»



کرار درباره اجاره خانه ای برای وی از سوی باشگاه استقلال نیز نوشت: «اخباری که در سایت ها منتشر میشه هیچ گونه صحتی نداره، در حال حاضر با خانواده در هتل سکونت دارم که ۴ ماه از این موضوع می گذرد و تا الان هیچ خانه ای تحویل نگرفتم بلکه تمام هزینه های هتل به عهده شخص خودم است.»



هافبک عراقی در ادامه توضیح داد: «من راه درآمدی جز فوتبال ندارم. استقلال باشگاه بزرگی است و روی سر من جا دارد اما من هم بازیکن بزرگی هستم و بازی های خوبی برای استقلال انجام دادم، من قلباً استقلال و هوادارنش رو دوست دارم ولی قضاوت رو به عهده کسانی که بی احترامی می کنند، می سپارم.»



کرار در پایان نوشت: «کدام بازیکن خارجی با این شرایط مدارا می کند و هیچ شکایتی علیه باشگاه انجام نمی دهد؟ ولی متأسفانه باشگاه نه مشکلات من را حل می کند و نه با رضایت نامه من موافقت می کند و لیکن من بازیکن حرفه ای هستم که تا الان مدارا کردم.»