به گزارش افکارخبر، سوشا مکانی باز هم به خاطر حواشی که به وجود آورد یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد و ایمان صادقی امروز سنگربان پرسپولیس در بازی مقابل سیاه‌جامگان خواهد بود.



دروازه‌بانی که سال گذشته درخشش بسیاری در ملوان داشت و امسال هم در سه بازی نخست دوران دروازه پرسپولیس ایستاد ولی آن طور که باید و شاید ظاهر نشد.



اظهارات صادقی را در ادامه می‌خوانید:



* آقای صادقی! آماده حضور درون دروازه برابر سیاه‌جامگان هستی؟

- با نظر کادر فنی و آقای برانکو اگر درون دروازه باشم با آمادگی کامل از دروازه پرسپولیس دفاع خواهم کرد.



* یعنی از سه بازی اول که انجام دادی بهتر خواهی بود؟

- در آن بازی‌ها شرایط سختی داشتم و تیم هم هماهنگی لازم را به دست نیاورده بود اما قول می‌دهم در این بازی کاری کنم که آن سه بازی اول فراموش شود.



* روحیه تیم برای بازی با سیاه جامگان چطور است؟

- روحیه تیم بسیار خوب است. البته ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که آن بازی را ببریم و واقعا حیف شد که مساوی کردیم. ولی بازی به بازی انگیزه بچه‌ها بیشتر می‌شود و در دیدار‌های آینده قطعا با کسب امتیازهای بیشتر وضعیت روحی تیم هم بهتر خواهد شد. ما به خودمان قول دادیم حداقل یک جام را کسب کرده و آن را تقدیم به هادی نوروزی عزیز کنیم.



* برخی پیشکسوتان اعتقاد دارند نتایج این فصل به ویژه بردهایی که در آزادی به دست نمی‌آید باعثبروز مشکل شده نظر شما چیست؟

- درست است اما کسب این نتایج دلیل خاصی ندارد. درست است ما بازی‌های سختی در خارج از خانه را بردیم اما پرسپولیس همه جا هوادار دارد و در آزادی هم بیشتر ولی فکر می‌کنم هر چه تعداد هواداران بیشتر باشد امکان برد پرسپولیس هم بیشتر است. به طور کلی این مشکل خاصی نیست و در ادامه خواهید دید ما در آزادی چقدر برد خواهیم آورد.



* به غیر از بازی‌هایی که سوشا محروم شده و فرصت به تو رسیده آیا برای دروازه‌بان اول شدن تلاش می‌کنی؟

- من اول فصل هم که آمدم گفتم برای نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به این تیم نیامده‌ام. از نظر شخصیتی هم نمی‌توانم روی نیمکت بمانم و خیلی دوست دارم مانند بازی در ملوان که هواداران را خوشحال می‌کردم در پرسپولیس هم به امید خدا و با حمایت هواداران، پرسپولیسی‌ها را با بازی خوبم خوشحال کنم. البته نام پرسپولیس بسیار بزرگ است و هوادارانش هم بسیار زیاد اما از ته دلم دوست دارم این کار را انجام بدهم.



* در گل‌هایی که خوردی البته خط دفاعی هم عملکرد ضعیفی داشت نگران این موضوع نیستی؟

- خوشبختانه نسبت به ابتدای فصل پرسپولیس در تمامی خطوط هماهنگ‌تر شده. در خط دفاعی هم ما مدافعان باتجربه و خوبی داریم که روی آنها می‌شود کاملا حساب باز کرد، البته الان اومانیا مصدوم است اما من مطمئن هستم بچه‌های ما می‌توانند جای خالی او را پر کنند.



* با چه کسی هم اتاق هستی؟

- با سوشا مکانی چون با او از همه بیشتر رفیق هستم.



* در پایان اگر صحبت خاصی داری بگو.

- به هواداران میگویم تا بدانند من با تعصب، تمام تلاشم را برای سنگربانی و دفاع از دروازه پرسپولیس به کار خواهم گرفت. از آقای قنبرپور که به لحاظ روحی - روانی با ما صحبت میکنند خیلی تشکر میکنم و البته از آقای پانادیچ که از او در این سن خیلی چیزها یاد گرفتم.