مظلومی راهی بیمارستان شد

به گزارشافکارخبر، از یک سو ماجرای ریوالدو که پای برادرزاده مظلومی به آن کشیده شد و بی‌دلیل سرمربی استقلال هم به دردسر افتاد و از سوی دیگر مشکلات مالی استقلال که صدای اعتراض آبی‌پوشان را درآورد، باعثشد سرمربی استقلال در شرایط بحرانی قرار بگیرد. فشار مشکلات از لحاظ جسمی روی مظلومی تأثیر گذاشته و سرمربی استقلال دیروز بر اثر افت فشار زیر سرم رفت.

دیروز وقتی با مظلومی تماس گرفتیم تا درباره شرایط استقلال و انتخاب یدا… جهانبازی به عنوان داور بازی مقابل استقلال خوزستان با او صحبت کنیم، مظلومی قادر به پاسخگویی نبود و از طریق ارسال پیامک به ما اطلاع داد در کلینیک بستری شده و زیر سرم است. بعد از پیگیری از طریق برخی نزدیکان باشگاه استقلال، متوجه شدیم خطر جدی نبوده و گویا مظلومی بعد از بستری شدن در کلینیک و تزریق سرم به شکل سرپایی درمان و مرخص شده است.

مظلومی که ظهر دیروز استقلال را تمرین داد، عصر دیروز کارش به سرم کشیده شد اما امروز برای همراهی استقلال و تمرین دادن این تیم مشکلی ندارد. سرمربی استقلال از ابتدای این هفته و بعد از مساوی با پدیده، حال و روز خوشی نداشت. او شنبه شاگردانش را دور خود جمع کرد و گفت: «من احساس خطر می‌کنم و دوست دارم اگر مشکلی هست به من بگویید…»

یک‌شنبه هم شاگردانش از او برای حرف زدن وقت خواستند و به مظلومی ‌گفتند مشکل مالی داریم و باشگاه باید پول‌مان را بدهد وگرنه به مشکل می‌خوریم» که این بار مظلومی داغ کرد و گفت: «کاری از دست من برنمی‌آید، هر کاری دوست دارید بکنید، اصلاً اگر پول نگرفتید، دیگر سر تمرین نیایید!»

در چنین شرایطی مظلومی باید هم پاسخگوی هواداران باشد، هم پاسخگوی بازیکنان و هم تمام توان خود را به کار ببندد که استقلال صدر جدول را از دست ندهد.

صدر را از دست بدهیم پس گرفتنش سخت است
مظلومی به استقلالی‌ها:
با داور کاری نداشته باشید بیرون زمین علیه‌اش حرف نزنید داخل زمین هم اعتراض نکنید
انتخاب یدا… جهانبازی به عنوان داور بازی استقلالی‌های تهران و خوزستان با واکنش تند مجموعه آبی پایتخت روبه‌رو شد. چندی پیش یدا… جهانبازی حرف‌های سوءتفاهم‌برانگیزی زد و همان حرف‌ها باعثدلخوری استقلالی‌ها شد.

حالا استقلالی‌ها اعتراض دارند چرا کسی که گفته بود داوری‌ها به نفع استقلال است، برای قضاوت بازی آنها انتخاب شده و کمیته داوران باید داور این بازی را تغییر بدهد. با این همه پرویز مظلومی دیروز در جمع شاگردانش به نکته مهمی اشاره کرد. سرمربی استقلال گفت: «اجازه بدهید موضوع جهانبازی از کانال باشگاه پیگیری شود و شما هیچ حرفی در این مورد نزنید.

باشگاه از طریق کمیته داوران، دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری می‌کند. اگر نتیجه داد که هیچ، اگر نتیجه هم نداد، شما نه بیرون زمین علیه داور مصاحبه کنید و حرف بزنید و نه داخل زمین به تصمیمات داور اعتراض کنید. تمرکزتان فقط روی بازی باشد.» مظلومی همچنین به شاگردانش گفت: «نباید مسائل حاشیه‌ای باعثشود صدر را از دست بدهیم چون پس گرفتن صدر جدول سخت می‌شود. ما توان بردن استقلال خوزستان را داریم و می‌توانیم برنده از زمین بیرون بیاییم.»