بازهم درگیری در بازی پرسپولیس

به گزارش افکارخبر، نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و پرسپولیس با تساوی یک بر صفر تیم میهمان در ورزشگاه ثامن مشهد به پایان رسید.

* رنگ پیراهن سیاه جامگان و رنگ شماره پیراهن‌ها از فاصله دور به هیچ عنوان خوانا نبود و این کار را برای خبرنگاران مشکل کرده بود.

*عکس بزرگی از هادی نوروزی در سکوهای متعلق به هواداران سیاه جامگان نصب شده بود.

* جایگاه خبرنگاران ورزشگاه ثامن مشهد فاقد اینترنت بود که این موضوع باعثاعتراض خبرنگاران شد.

* اسکوربورد ورزشگاه ثامن مانند دیدارهای گذشته خاموش بود.

*در دقیقه ۲۴ هواداران پرسپولیس به صورت ایستاده به مدت یک دقیقه هادی نوروزی را تشویق کردند.

* هنگامی که امید عالیشاه دو مرتبه پیاپی باعثلو رفتن توپ و باعثخطر برای دروازه پرسپولیس شد در اقدامی جالب به دیگر بازیکنان اعتراض کرد که محسن بنگر از او خواست تا دست از اعتراض کردنش بردارد.

* در اواسط نیمه اول درگیری شدیدی در جایگاه ویژه هواداران که زیر جایگاه خبرنگاران بود پیش آمد که این درگیری فیزیکی با دخالت یگان ویژه خاتمه یافت.

*در شرایطی که در دیدارهای گذشته‌ای که در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شد افراد غیرمسئول زیادی به جایگاه خبرنگاران وارد می‌شدند مسئول حراست جایگاه خبرنگاران اجازه نمی‌داد هیچ فرد غیرمسئولی وارد جایگاه شود.

* محمد رضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان و سعید رمضانی قائم مقام این باشگاه روی سکوهای تماشاگران نشسته و بازی را تماشا می‌کردند.

* با شروع نیمه اول بازیکنان ذخیره سیاه‌جامگان پشت نیمکت خود مشغول گرم‌کردن شدند.

* فرهاد کاظمی دو مرتبه به عملکرد داور اعتراض داشت.

*تا اواخر نیمه اول همچنان هواداران به ورزشگاه می‌آمدند.

*پس از گلزنی رامین رضائیان و هنگامی که بازیکنان مشغول شادی گل بودند هانی نوروزی قدم زنان به سمت بازیکنان رفت و در شادی پس از گل آنها شرکت کرد، نکته جالب اینجا بود که هنگامی که محسن بنگر و هانی نوروزی با هم دست دادند فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس به شوخی و به شکلی جالب به سمت بنگر لگد پرتاب کرد که این حرکت باعثخنده حاضرین شد.

*در اقدامی جالب مسئول بلندگوی ورزشگاه ثامن در جایگاه خبرنگاران مستقر و از آنجا مسئولیتش را انجام می‌داد.

*هواداران پرسپولیس که از به ثمر رسیدن گل تیمشان خوشحال بودند چندین بار در ورزشگاه موج مکزیکی راه انداختند. آنها همچنین ضمن تشویق این تیم علیه استقلال نیز شعار سردادند.

*محسن بنگر کاپیتان امروز پرسپولیس روی بازوبند اصلی که به بازو داشت یک بازوبند که شماره هادی نوروزی روی آن حک شده بود را بسته بود.

* در بین دو نیمه هانی نوروزی با بازیکنان ذخیره پرسپولیس گرم میکرد و در این بین برخی از جانبازان و افراد کنار زمین با وی عکس یادگاری می گرفتند.