به گزارش افکارخبر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری گفت: از دوستان در مشهد عذرخواهی می‌کنم که روز گذشته به خاطر تاخیر پرواز به نشست خبری نرسیدم. ایام سوگواری محرم را هم تسلیت می‌گویم. همان‌طور که می‌دانید به خاطر درگذشت نوروزی در یک غمی قرار داریم و به خاطر همین این برد برای من از اهمیت خاصی برخوردار است و می‌توانیم آن را به کاپیتان فقید پرسپولیس و خانواده اش و تمامی هواداران تقدیم می‌کنم و آنچه من را به عنوان مربی خوشحال می‌کند این است که تیم برتری بودیم و مستحق برد بودیم.

وی ادامه داد: بازهم فرصت‌های گل زیادی خلق کردیم ولی فقط به دو گل رسیدیم و مهم است که این بردها ادامه داشته باشد و انتظارمان این است که این راه را همچنان ادامه بدهیم و مقابل تیم با کیفیت بردن خیلی ساده نیست.

برانکو تاکید کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم و از هواداران هم تشکر می‌کنم. انتظار دارم که با بردهای دیگر شادی‌های بیشتری را به آنها بدهیم.

وی در مورد اینکه داوری که صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود سیاه‌جامگان می‌گرفت، گفت: تمایل ندارم در مورد داوری صحبت کنم و تمام تمرکزم رو تیمم گذاشته‌ام و طبیعی است داوران هم اشتباه می‌کنند اما نمی‌خواهم خودم را درگیر این مسایل کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این تیم در تعطیلات لیگ بهتر شده است، گفت: تعطیلات لیگ برای هیچ تیمی خوب نیست و طبیعی است که بازیکنان آمادگی شرایط مسابقه را از دست می‌دهند. در ایام تعطیلات بازیکنانی که فقط مانده بودند با ما تمرین کردند. وظیفه ما این است که فقط کار کار کار کنیم تا تیم‌مان بهتر شود.

برانکو در مورد محرومیت سوشا مکانی و اینکه در موردش تصمیم خاصی می‌گیرد یا نه، گفت: بله تصمیم دارم از سوشا در بازی با ملوان استفاده کنم و ایمان صادقی هم امروز خوب کار کرد و تمامی توپ هایی که می‌توانست بحران درست کند را مهار کرد. او فقط ۵ روز قبل از شروع مسابقات به تیم ما آمده بود و در این سه ماهه اخیر پیشرفت خوبی داشته است.