هنگام رفتن از تراکتور ناگفته‌ها را می‌گویم

به گزارش افکارخبر، تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سایپای تهران اظهار داشت: تعداد خبرنگاران در کنفرانس امروز کاهش پیدا کرده است و من متأسفم که محرومیت برای هوادارانمان بود ولی خبرنگاران کم تعدادتر به ورزشگاه آمده‌اند.

وی در واکنش به خبرنگاری که گفت منتقدان شما امروز به کنفرانس مطبوعاتی نیامده‌اند، تصریح کرد: زمان دارد همه‌چیز را عوض می‌کند.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما از قبل با بازیکنانمان هماهنگ شده بودیم و مشکلاتی که در مسیرمان بود را شناسایی کرده و به دنبال حل آن‌ها بودیم، در طول بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و وقتی به گل دوم رسیدیم این‌طور تصور شد که توانستیم بازی را بیش‌تر کنترل کنیم و به خواسته‌هایمان برسیم.

اولیویرا با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش افزود: ما در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌بریم و متأسفانه مشکلاتی که الآن داریم به همه تلاشگران باشگاه منتقل می‌شد و وقتی تیم ازنظر ذهنی راحت باشد بهتر بازی می‌کند، ما امروز خوشحالیم که به ۲ پیروزی متوالی دست یافته‌ایم.

وی در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بیش‌تر درباره مشکلاتشان توضیح دهد گفت: الآن نیاز نیست بیش از این توضیح بدهم و هر موقع که بخواهم از تراکتورسازی بروم حرف‌های ناگفتنی‌ام را می‌زنم اما در این مقطع نمی‌توانم صحبتی انجام دهم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تأکید کرد: بازیکنانی از ما که ریتم بازی نداشتند با برگزاری چند دیدار به حالت ایده آل رسیدند و مشکلات بازیکنانی چون خلیل زاده، عشوری، رحمانی و رفیعی برطرف شد اما هنوز به هدفمان نرسیده‌ایم و از خواسته‌هایمان دور هستیم که این موضوع به ساختارهای تیمی برمی‌گردد.

وی افزود: در نیمفصل بین ۳ تا ۴ بازیکن از تراکتورسازی میروند که من تازه متوجه رفتن آنها شدهام به همین خاطر فرصت شادی کردن نداریم.