به گزارش افکارخبر، محمود فکری در خصوص دربی ۸۱ اظهار کرد: دربی یک رقابت کاملا متفاوت است و نمی‌توان گفت کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد چرا که در حال حاضر شانس هر دو تیم برابر است و به نظر من در این دیدار هر تیمی که جدی‌تر، محکم‌تر، شجاع‌تر باشد و با ترس بازی نکند و از طرفی دیگر آرامش خود را در جریان بازی حفظ کند می‌تواند برنده باشد.

وی ادامه داد: به طور کلی رتبه در جدول و یا بازیکن ملی پوش بیشتر داشتن و یا اسم و رسم تیم تعیین کننده برنده دربی نیست بلکه فقط وجود آرامش و شجاعت در بازی می‌تواند باعثبرد یک تیم باشد.

فکری عنوان کرد: هر دو تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند اما استقلال با توجه به شرایط موجود در جدول شانس بیشتری دارد. البته با توجه به دو برد اخیری ک ه تیم پرسپولیس کسب کرده فکر می‌کنم بازی خوبی را روز جمعه نظاره گر باشیم.

وی در مورد پیش بینی دربی ۸۱ گفت: پیش بینی این دیدار تا حدودی سخت خواهد بود و نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم برنده میدان می‌شود اما هر تیمی که در میدان آرامش داشته باشد و شجاعانه بازی کند می‌تواند برنده دربی شود.

مربی سابق تیم استقلال در خصوص اینکه آیا دربی ۸۱ همانند دربیهای گذشته جذاب خواهد بود یا خیر گفت: به طور کلی در حال حاضر سبک بازیکنان جدید با قدیم فرق میکند و فکر نمیکنم این دربی با دربیهای گذشته فرقی داشته باشد. از همین دربی ۸۱ با وجود برد و باخت هم نسبت به قبل تفاوتی نخواهد داشت اما در هر صورت امیدوارم بازی زیبایی را نظاره گر باشیم و تماشاگران نیز از این بازی لذت ببرند.