از حنیف و رحمتی متشکریم

به گزارش افکارخبر، همسر هادی نوروزی و هانی در آستانه دربی پایتخت از زحمات بازیکنان و هواداران تیم‌های پرسپولیس و استقلال تقدیر کردند. در این بیانیه آمده است: از اینکه قرمز و آبی اینگونه در اوج رقابت به حرمت هادی کنار هم قرار گرفته و به حفط حرمت ها می اندیشند ممنونیم و به خود می بالیم که چنین هموطنان با مهر و محبتی داریم. هموطنان و فوتبالدوستانی که فارغ از تعلقات رنگی به طرق مختلف به ابراز همدردی با ما پرداختند. خانواده بزرگ پرسپولیس و همبازیان هادی عزیز را صاحب عزا می دانیم و نمی دانیم چگونه باید از همراهی و سوگواری آنها تقدیر و تشکر کنیم. ممنونیم از رسانه های ورزشی که چند روز قبل از دربی جای هادی را خالی کرده و بخاطر فقدان او پیشنهاداتی می دهند.

خانواده بزرگ استقلال از روز اول کنار پرسپولیسی ها به عزاداری و ابراز همدردی با خانواده نوروزی پرداختند و صحنه ها و لحظاتی را رقم زدند که تا ابد در ذهن و خاطر ما باقی می ماند. این‌روزها از اینکه هواداران قرمز و آبی کنار هم قرار گرفته اند تا اخلاقیات را به حرمت هادی حفط کنند به خود می بالیم که چنین هموطنانی داریم. وظیفه خود می دانیم در این روزها از اقدامات بازیکنان استقلال که بخاطر عزادار بودن رقبای‌شان در پرسپولیس از کری خواندن امتناع کرده اند تقدیر و تشکر کنیم. اینکه روی بازوبند کاپیتان محترم استقلال آقای رحمتی عکس هادی عزیزمان نقش بسته یا آقای عمران زاده با بغض می گوید به حرمت هادی کری نمی خواند و چهار نشان نمی دهد برای ما بسیار بسیار ارزشمند است.

از هواداران همه باشگاه‌ها و اعضای تمام تیم‌ها که در دقیقه ۲۴ یاد هادی عزیزمان را گرامی دانسته اند سپاسگزاریم و امیدواریم روز جمعه نیز که صد هزار هوادار سرخابی یاد هادی عزیزمان را زنده نگه می دارند شاهد یک رقابت جانانه و بدور از هر حاشیه ای باشیم. ما باز هم وطیفه خود می دانیم به عنوان خانواده عزادار نوروزی از همه اعضای خانواده بزرگ ورزش و فوتبال و احاد ملت عزیز ایران صمیمانه تشکر کنیم و در پایان هم بگوییم که هادی عزیزمان در دربی ها سه گل زد اما هیچ کس بخاطر ندارد که او دلی را به درد آورده یا کری خوانی برای حریف داشته باشد.

روز جمعه یادش را گرامی می داریم و برای همه مردم با مهر و محبت ایران عزیز آرزوی سلامتی.سربلندی و قبول عزاداری ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران مظلومشان را خواستاریم.