استقلال سد راه ماست برش می داریم!

به گزارش افکارخبر، مایکل اومانیا در این باره اظهار داشت: دربی، دیداری است که با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست ولی حالا دربی در مسیر اهداف بزرگتر تیم ما قرار گرفته است و به همین دلیل فکر می‌کنم ما شرایط خوبی برای این بازی داریم. پرسپولیس روند خوبی پیدا کرده و من امیدوارم نتایج خوبی در بازی‌های بعدی بگیریم. خیلی خوشحال هستم که شرایط برای ما تغییر کرد و اکنون شانس و اقبال خیلی خوبی داریم تا خودمان را در جدول بالا و بالاتر بکشیم. دربی هم بازی مهم و سختی است ولی ما می‌توانیم به برد برسیم و باز چند پله‌ای بالاتر برویم.

وی درباره تحلیل خود از تغییر روند نتیجه‌گیری پرسپولیس ادامه داد: گاهی شما همه کارهای لازم را انجام می‌دهید و خوب بازی می‌کنید ولی همه عوامل دیگر در کنار هم مانع می‌شود. ما چنین شرایطی داشتیم. لیگ را خوب شروع نکردیم. فشار زیاد بود ولی همه می‌دانستیم واقعیت تیم ما چیست و فقط می‌خواستیم به این واقعیت نزدیک شویم. البته هنوز تا نشان دادن این واقعیت فاصله داریم و باید چند هفته دیگر صبر کرد.

اومانیا درباره دلیل و وضعیت آسیب‌دیدگی خود خاطر نشان کرد: در جریان یکی از تمرینات، روی یک چرخش احساس کردم تیری به زانویم شلیک شده است ولی حالا بهتر هستم و احساس خوبی دارم. احتمالا تا یک هفته دیگر به تمرینات باز خواهم گشت تا برای بازی‌های آینده آماده شوم.

مدافع میانی سرخپوشان درباره عدم دعوت به تیم ملی کشورش در ماههای اخیر تصریح کرد: مربی تیم ملی ما عوض شده و او برنامههای خود را دنبال میکند، من هم به نظر سرمربی احترام میگذارم. بعد از حضور او، دعوت نشدهام و نمیدانم در آینده چه اتفاقی روی خواهد داد.