جهانبازی با اخراج صادقی تمرکزش را از دست داد

به گزارشافکارخبر،مسعود مرادی درباره اشتباه یدالله جهانبازی داور دیدار پرسپولیس با ذوب آهن در جام حذفی که منجر به اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس شد، اظهار کرد: به نظر من تیم داوری در این بازی دچار اشتباه شد. کمک داور و حتی داور چهارم می‌توانستند به آقای جهانبازی کمک کنند. در دقیقه ۲۲ توپ خارج از محوطه جریمه به دست ایمان صادقی نخورد ولی تصمیم داور منجر به اشتباه تاثیرگذاری شد.

وی افزود: بعد از این اشتباه، داور بخصوص در نیمه دوم تمرکزش را از دست داد و نتوانست کنترل خوبی بر بازی داشته باشد. این اشتباهات می‌تواند برای پرسپولیس سنگین باشد. پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی برابر ذوب آهن از اشتباه داور متضرر شد. به همین خاطر افکار عمومی و هواداران این تیم حساس شده‌اند.

کارشناس داوری تاکید کرد: مسئولانی که سکان‌دار داوری هستند باید راهکار خوبی پیدا کنند. اشتباهات داوری با گذشت ۱۰ هفته قابل پذیرش نیست. بحثمن تخریب و یا انتقاد بی جهت نیست. باید این اشتباهات ریشه یابی شود که علتش چیست و دید آیا این مسائل به عدم تمرکز، آمادگی جسمانی و یا مشکل دانش داوران مربوط می‌شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن خاتمه یافت. یدالله جهانبازی به گفته کارشناسان داوری در دقیقه ۲۲ به اشتباه ایمان صادقی دروازهبان پرسپولیس را از زمین مسابقه اخراج کرد.