ضربه ای بزرگتر از اخراج که جهانبازی به پرسپولیس زد

به گزارشافکارخبر،روز گذشته یدالله جهانبازی در یک قضاوت جنجالی بازی پرسپولیس و ذوب آهن را سوت زد و ایمان صادقی را به زعم بسیار از کارشناسان داوری اشتباها اخراج کرد.

جالب است بدانید جهانبازی حدود یک ماه پیش مصاحبه جالبی در خصوص اشتباهات داوری انجام داد که در ادامه می‌خوانید: «من قبول دارم که پرسپولیس از اشتباهات داوری در این فصل خیلی ضرر کرده و استقلال هم از اشتباهات داوری سود برده اما این مسئله فقط مربوط به این دو تیم نیست. تیم‌های دیگر هم از اشتباهات داوری سود و زیان بردند. سپاهان، ذوب‌آهن و ملوان از اشتباهات داوری سود بردند و نفت و راه‌آهن متضرر شده‌اند اما باور کنید داوران ایران پاک‌ترین داوران فوتبال در جهان هستند.»

ادعایی که خشم آبی‌ها را برانگیخت. در مسابقه چهارشنبه اما همین داور بدترین اشتباه فصل را به ضرر سرخپوشان انجام داد تا شگفتی‌ها به اوج برسد.

اخراج عجیب و غریب صادقی در دقیقه ۲۲ بازی با ذوب‌آهن، غیر از ۱۰ نفره کردن پرسپولیس برای چیزی حدود ۱۰۰ دقیقه و ضربه روحی به سرخپوشان، تبعات منفی دیگری هم داشت.

در حقیقت جهانبازی با این اقدام عجیب و غریبش باعثشد کل تاکتیک‌های برانکو ایوانکوویچ به هم بریزد و تعویض‌های او تحت تاثیر قرار بگیرد.

برانکو ناچار شد بلافاصله مسلمانی را تعویض کند که در بهترین روزهای فوتبالیاش طی چند سال اخیر به سر میبرد. بیرون کشیدن زودهنگام بنگستون و حتی احمدزاده هم بخش دیگری از مصایب سرخپوشان در پی تصمیم حیرتانگیز داور بود.