نویدکیا: ارنج را خودم چیدم

به گزارش افکارخبر، محرم نویدکیا پس از پیروزی سپاهان مقابل راه آهن درباره شعارهایی که علیه فرکی توسط عده‌ای از هواداران سپاهان سر داده شد اظهار داشت: حرکت آنها را تایید نمی‌کنم، حسین فرکی واقعاً یکی از با اخلاق‌ترین مربی‌ها است که به هر دلیل از تیم سپاهان جدا شده‌اند اما هیچکس به هیچ دلیلی نباید کوچکترین توهینی به وی بکند. فرکی در اصفهان خیلی زحمت کشیدند و تیم را قهرمان کردند که همین امر نام او را در تاریخ سپاهان ماندگار می‌کند. بدون شک وظیفه همه سپاهانی‌ها است که به فرکی احترام بگذارند.

وی درباره بازی با راه آهن گفت: درباره بازی باید بصیرت صحبت کند. فقط یک بازی به عنوان مربی در خدمت سپاهان بودم و آن هم فقط به خاطر توجیه باشگاه بود که از من خواهش کردند که برای عدم تصمیم‌گیری عجولانه برای انتخاب سرمربی فقط همین بازی تیم را هدایت کنم.

هافبک سپاهان درباره اینکه چرا بصیرت به عنوان مربی موقت معرفی نشده گفت: یک سری توجیهاتی برای من انجام دادند که من راضی شدم و درخواست آنها را قبول کردم، چون دو کمک مربی داشتند نمی‌خواستند از بین آنها مسئولیت را به یک نفر بدهند. بصیرت بازیکن سپاهان بوده است و از طرف دیگر زاغی‌نژاد کمک اول فرکی بود، به خاطر همین نمی‌خواستند بین این دو مربی سوء تفاهمی پیش بیاید، به همین دلیل ترجیح دادند من هدایت تیم را به عهده بگیرم که فقط همین بازی بود.

وی درباره اینکه آیا انتخاب او باعثناراحتی بصیرت یا زاغی نژاد شده است اظهار داشت: واقعیت این است که در جلسه‌ای که داشتیم با خود آقایان بصیرت و زاغی‌نژاد هم صحبت کردند و باشگاه به آنها گفت که ما چنین تصمیمی می‌گیریم و شما هم اگر امکان دارد به محرم کمک کنید. درست است که تصمیم آخر را در مورد بازی با راه آهن من گرفتم اما من هم جسارتی نکردم و تصمیمات در مورد بازی با مشورت ۳ نفر بود. در این چند روز همه چیز را با هم چک کردیم و در آخر تصمیم گرفتیم چگونه، با چه سیستمی و با چه نفراتی بازی کنیم. البته با احترامی که برای بصیرت و زاغی نژاد قائلم من ارنج تیم را می‌چیدم چون بالاخره باید یک نفر تصمیم می‌گرفت.

نویدکیا درباره اینکه گفته میشود انتخاب او برای برداشتن فشارها از روی باشگاه بوده گفت: دیگر در مورد این چیزها خود باشگاه باید صحبت کند که چه چیزی را مد نظر داشتهاند ولی در توجیهی که برای انتخاب من داشتند گفتند که نمیخواهیم در این سه چهار روزی که تا بازی راه آهن باقی مانده است با عجله در مورد مربی تصمیم بگیریم و با توجه به فاصله ۲۰ روزه تا بازی بعدی میتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.البته امروز دوباره باقریان به من گفت که فردا جلسه داشته باشیم و صحبت کنیم، حالا باید بروم و ببینم چه صحبتی دارند.