مایلی کهن: برای رحمتی نظرسنجی بگذارید

به گزارش افکارخبر، محمد مایلی کهن درباره درگیری ها میان کارلوس کی روش با جامعه فوتبال اظهار داشت: از چه ناحیه ای این بحثها انجام می شود؟ اسدی تازه آمده است. کی روش در مقطعی گفت که راننده سازمان لیگ این برنامه ها را نوشته است. بعد درباره نمازی گفت که عباس آقا هم می تواند این کنزها را بچیند. با سیموئز هموطنش دیدید چه کرد. والی زاده و ترابیان را فراموش نکرده اید. ما در مرحله اول مقدماتی دچار مشکل شدیم. خود من به تمرین تیم ملی رفتم. اول که آمده بود تماس گرفت ولی نحوه رفتارش بسیار نامناسب است. با خبرنگاران و مربیان تعامل ندارد. به خبرنگار در فرودگاه گفت که من از هالیدی می آیم و حرف نمی زنم. آیا تیم ملی ما با او متحول شده است؟

وی درباره اینکه آیا کی روش از نظر حقوقی می تواند این همه مصاحبه کند اظهار داشت: من خودم را در امور حقوقی متخصص نمی دانم. قراردادهایی جلوی مربیان ما می گذارند که ترکمنچای را از پشت می بندد. کفاشیان می گوید که افکار عمومی کی روش را می خواهد. پس یک نظرسنجی بگذاریم ببینیم که آیا افکار عمومی رحمتی را می خواهد یا نه؟ کی روش می گوید که رحمتی جام جهانی بعدی ۳۸ ساله می شود مگر بازیکنان دیگر در تیم ملی نیستند که الان هم سن رحمتی هستند؟ ما سرمایه هایمان را دفن کردیم. ما خلعتبری، عقیلی و رحمتی را دفن کردیم. اگر پسرتان اشتباه کند سرش را می برید؟ رحمتی اشتباه کرد. عقیلی اشتباه کرد. چقدر باید تاوان این اشتباه را بدهند؟

وی ادامه داد: کی روش باید زیر نظر اسدی باشد چون زیر نظر عامل اجرایی فدراسیون است. کی روش به وزیر اهانت می کند. هر جا به نفعش هست استفاده می کند. هر جا به نفعش نیست اهانت می کند. زمان من هر ۱۰ نفر در یک اتاق می خوابیدند. الان امکانات بد است که در هتل آازادی تیم اردو می زند؟ ما چند بار به آفریقای جنوبی رفته ایم؟ چند کشور آنجا رفته اند؟ کی روش هم سرپرست است هم سرمربی است و به همه ما اهانت می کند. به شکل های مختلف هم از طریق صدا و سیما به ما اهانت می کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: من نمی خواهم سرمربی تیم ملی شوم. سرمربی جوانان بودم، امید بودم، بزرگسالان بودم. رنکینگ ما در آسیا ملاک نیست. ملاک جایگاه ما در جام ملت هاست. جایگاه ما در جام جهانی است. مربی دروازه بان های تیم ملی تخصص دروازه بانی ندارد. بعد ما فرد را می آوریم و می گوییم مربی است.

وی افزود: از این پول ها جای دیگر به کی روش نمی دهند. او دارد فرار به جلو می کند. ببینید با چه تمسخری درباره اسدی صحبت می کند. مگر می شود؟ چرا کی روش در امارات ۶ ماه بیشتر نبود؟ چرا امارات از مهدی علی استفاده می کند؟ کی روش مگر در آمریکا نبود چرا کنار گذاشته نشد؟ مگر در رئال مادرید نبود چرا با آن ستاره ها نتوانست نتیجه بگیرد؟ چرا منچستر پس از فرگوسن، سراغ کی روش نرفت؟ آقای کفاشیان شما اگر سرمربی تیم ملی بودی، تیم ملی را در جام جهانی بین ۴ تیم پنجم می کردی؟ من بارها در کنار کفاشیان بودم خود او هم دل خوشی از کی روش ندارد. شب عیدمان را هم به کی روش داده اند. من دو فنر در قلبم هست. اگر دهانم را بسته بودم الان به ۱۰۰ میلیارد می گفتم پول خرد!

مدیر تیم امید خاطرنشان کرد: کی روش در نتیجه گیری و بعد فنی موفق نبوده است. مگر قبل از کی روش ما به جام جهانی نرفتیم؟ آیا او تضمین می کند که دوره بعدی هم راهی جام جهانی شویم؟

مایلی کهن افزود:تیم من ۶ گل به کره زده بود.خیابانی مجری بود و ۵ مربی آورده بودند.خیابانی به پنجعلی گفت که از تیم ملی انتقاد کن.تیم ملی که ۶ تا زده بود.خداداد عزیزی ۵۰ دلار پاداش گرفت.آیا کی روش از گذشته چیزی بدهکار است؟نه اینطور نیست.با مربیان پایه ای قراردادی بسته نشده است.