به گزارش افکارخبرسیدجلال در خصوص آخرین وضعیت خودش، شرایط نفت تهران و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات به کجا رسید؟
من مراحل درمانی را پشت‌ سر می‌گذارم و به احتمال فراوان از روز سه‌شنبه یا چهارشنبه تمرینات سبک و نرم‌دوی را آغاز خواهم کرد. اگر خدا بخواهد و همه چیز خوب پیش برود، بعد از تعطیلی لیگ، مقابل سپاهان بازی خواهم کرد. فقط امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و به این بازی برگردم.

از اینکه در آستانه صدمین بازی ملی مصدوم شدی ناراحتی؟
دوست داشتم در این دو بازی، تیم ‌ملی را همراهی کنم و طبیعی است که ناراحت باشم، این در حالی است که در یک تمرین سبک مصدوم شدم. با این حال باید خدا را شکر کنم که مصدومیتم شدیدتر نبود. حالا می‌توانم استراحت کنم و با شرایط خوبی به میادین برگردم.

مثل اینکه شرایط نفت تهران هم بهتر شده است.
خوشبختانه در جام ‌حذفی برد خوبی به‌ دست ‌آوردیم و این در حالی است که چند بازیکن تیم ما مصدوم هستند. بقیه بازیکنان و جوان‌های تیم زحمت می‌کشند. آنها به حمایت‌های بیشتری نیاز دارند و امیدوارم مشکلات بازیکنان نفت برطرف شود.

در مورد تقابل با استقلال در مرحله بعدی جام ‌حذفی چه صحبتی داری؟
استقلال واقعاً یکی از تیم‌های خوب ایران است. آنها دارای یک کادر فنی قوی و بازیکنان بسیار خوبی هستند و برای هر مسابقه برنامه‌ریزی دارند. استقلال با نظم بازی می‌کند و بازی کردن مقابل این تیم سخت است. امیدوارم تا این بازی مصدومان تیم برسند و با بهترین شرایط مقابل آنها بازی کنیم.

فکر می‌کنی امسال کدام تیم در لیگ ‌برتر قهرمان شود؟
به نظر من استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و سپاهان مدعیان اصلی هستند.

بعد از بازی کردن در لیگ قطر دوباره به ایران برگشتی. آیا ماندن در الاهلی برایت بهتر نبود؟
باشگاه الاهلی کوچک‌تر از آن بود که فکرش را می‌کردم. من به ‌خاطر درخواست چند نفر به آنجا رفتم و این در حالی است که از تیم الجیش هم پیشنهاد داشتم. این تیم از لحاظ امکانات و مسائل دیگر قابل قیاس با الاهلی نبود.

پس حتماً مشکلاتی وجود داشت که از الاهلی جدا شدی؟
من دوست نداشتم آنجا بمانم. شيخهاي اين باشگاه طوري رفتار ميكردند كه برايم جالب نبود. من كسي بودم كه در جام جهاني بازي كردهام و بايد خيلي هم دلشان ميخواست كه در اين تيم ميماندم. نبايد به الاهلي ميرفتم اما چند نفر تصميم مرا عوض كردند. اين تيم واقعاً كوچك بود.