[تشویق دایی در اصفهان و شعار عليه حسيني]
به گزارش فارس؛ دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت تهران از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۲ امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و با برتری یک بر صفر نفت خاتمه یافت.:

* قبل از آغاز این دیدار پیشکسوتان باشگاه سپاهان و همبازیان قدیمی رحیمی، مدیرعامل جدید باشگاه اصفهانی در کنار زمین مسابقه حلقه گلی را به گردن وی انداختند که از جمله این پیشکسوتان می توان به برادران یاوری، مسعود تابش و احمد جباری اشاره کرد.
* سید‌مهدی سید صالحی مهاجم سپاهان در این دیدار در لیست ذخیره‌های این تیم هم حضور نداشت.

* رحیمی در دقایق اولیه مسابقه در جایگاه خبرنگاران حاضر شده و به آنها خوش‌آمد گفت.

* در دقیقه ۳ مارسیوخوزه، مدافع برزیلی نفت تهران با ضربه‌ای عجیب توپ را به سمت دروازه بان خود پاس داد که باعثشد تا سوشا مکانی با دردسر آن را دفع کند. مکانی در این صحنه با ضربه سر توپ را از درون دروازه خارج کرد.

* در دقیقه ۴۰ مسابقه عماد محمدرضا در یک صحنه و در حالی که می توانست جانواریو را در موقعیت گل مسلم قرار دهد این کار را نکرد تا سپاهان از یک گل قطعی محروم شود. همین موضوع باعثشد لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان از روی نیمکت بلند شده را با پرخاشگری نسبت به این اقدام عماد‌رضا به وی انتقاد کرد.

* در دقایقی پایانی نیمه اول داور مسابقه در چند صحنه علیه سپاهان صوت زد که این موضوع باعثشد تماشاگران اصفهانی علیه وی شعار سر دهند. در این لحظه قنبری و بصیرت به قصد آرام کردن هواداران به سمت آنها رفتند.

* در بین دو نیمه باشگاه سپاهان از طریق بلندگوهای ورزشگاه از هواداران این تیم خواست روز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

*در نیمه دوم زمانی که احمد جمشیدیان به جای جانواریو تعویض شد تماشاگران سپاهان نسبت به این تعویض اعتراض کردند. در این زمان سپاهان گل خورد تا هواداران به شدت جانواریو را تشویق کنند.

*صحنه گل سوم ذوب‌آهن به ملوان از اسکوربورد پخش شد که با تشویق هواداران سپاهان به نشانه اعتراض همراه شد.

*مهرآزما، بازیکن نفت زمانی که از زمین بازی تعویض شد با عصبانیت و انتقاد به کادرفنی روی نیمکت این تیم مستقر شد.

*سوشا مکانی، دروازه‌بان نفت که تیمش جلو بود چندین بار خودش را به زمین انداخت که با انتقاد هواداران سپاهان همراه شد.

*در دقایق پایانی این مسابقه هواداران سپاهان به شدت علیه حسینی، رئیس هیئت مدیره سپاهان شعار دادند. آنها با شعار " حسینی حیا کن سپاهان رو رها کن " علیه وی شعار دادند.

*تشویق علی دایی به اصفهان هم کشیده شد و تماشاگران سپاهان پس از شکست تیمشان دایی را تشویق کردند.انتهای پیام/