واکنش افشارزاده به اظهارات طاهری

به گزارش افکارخبر، بهرام افشارزاده درباره تشکیل اردوی تیم استقلال در تعطیلات لیگ گفت: تا به الان هیچ درخواستی در این باره به من نرسیده است. اگر کادر فنی باشگاه درخواستی داشته باشد ما این درخواست را بررسی کرده و با توجه به شرایط باشگاه و با مشورت کادر فنی در این مورد تصمیم خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که موضع وی در رابطه با حواشی اخیر درباره دعوت مهدی رحمتی به تیم ملی چیست، تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم رحمتی از نظر شخصیتی، اخلاقی و فنی بازیکن بزرگی است و هر تیمی آرزوی داشتن او را دارد. بارها گفته‌ام که حضور در تیم ملی حق رحمتی بوده اما در این موضوع نظر سرمربی تیم ملی ملاک است. من در طول سالیانی که در ورزش بوده‌ام، ورزشکاران و قهرمانان مختلفی را دیده‌ام اما رحمتی جزو بهترین ورزشکاران از نظر شخصیت و فنی بوده است و شاهد بودید که در این حواشی اخیر او با سعه صدر و رفتار اخلاق مدارانه و حرفه‌ای خود احترام سرمربی سابقش را نگه داشت که این موضوع جای تقدیر دارد.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: انتقاد در فضای کاری موجب پیشرفت است اما باید تلاش کنیم انتقاد سازنده باشد. من به عنوان یک کارشناس ورزشی شاید انتقاداتی به تیم ملی داشته باشم اما جای این انتقادات در رسانه‌ها نیست. فراموش نکنیم که تمرینات تیم ملی آغاز شده است و ما در دو هفته آینده دو بازی رسمی پیش روی داریم و اکنون تنها زمان آن است که به کی‌روش کمک کنیم تا تمرکز خود را بر روی تیم ملی بگذارد. تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است و همه ما باید از این تیم حمایت کنیم. من به مجموعه استقلال نیز دستور دادم که در مورد تیم ملی و عملکرد کی‌روش در طول برگزاری اردوی تیم ملی و بازی‌ها اظهار نظری نداشته باشند. معتقدم هر بحثی که باید انجام می‌شد، در گذشته صورت گرفته است و این روزها باید با ایجاد یک فضای آرام و بدون تنش به تیم ملی کشورمان کمک کنیم.

افشارزاده در واکنش به اظهارات علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس که گفته بود نوبت زمین زدن استقلال نیز خواهد رسید، گفت: استقلال از ابتدای فصل در چند بازی از داوری ضرر کرده است که بسیاری از کارشناسان عزیز نیز این موضوع را تایید کردهاند. امیدوارم اشتباهات داوری در لیگ ما به حداقل ممکن برسد و بیشتر از این فضای فوتبال ما را تحت تاثیر قرار ندهد.