مخالفان کی روش در تیم ملی بیشتر بازیکن دارند!

به گزارش افکارخبر، گفتمان مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر در مورد علل عدم دعوت از میلاد محمدی و دعوت از میثم مجیدی برای بازی مقابل ترکمنستان به اردوی تیم ملی کاملا شوکه کننده بود.

کی‌روش البته تاکنون زیاده روی و عدم نرمش زیادی داشته و به طور کلی قانون برای کی‌روش قانون همه یا هیچ است اما این مورد خاص واقعا تعجب برانگیز بود چرا که بازی نکردن محمدی مقابل سپاهان برای راه آهن آن هم یک هفته قبل از بازی تیم ملی مقابل تیم ترکمنستان انصافا دلیل فنی نمی‌تواند داشته باشد.

ارتباط پیچیده لیست کی‌روش و شکست خوردگان لیگ
با این وجود اما این خبر حساسیت‌ها را در مورد اسامی بازیکنان تیم ملی بیشتر و این پرسش را ایجاد کرد که چرا کی روش برای دعوت از بازیکنان به تیم ملی اینهمه پیچیدگی دارد؟

سال‌ها قبل همین پرویز مظلومی که با کی‌روش درگیری رسانه‌ای پیدا کرد، بیشترین ملی‌پوش ممکن از استقلال به تیم ملی دعوت شد. برخی روزها تعدادملی پوشان به هشت هم می‌رسید، البته آن استقلال با جباری، مجیدی، میلاد می‌داوودی، منتظری، بیک زاده، تیموریان و … طبیعی بود که بازیکن زیاد در تیم ملی داشته باشد.

با این وجود اما برخی گفتند کی‌روش برای اینکه استقلال را زمین بزند بیشتر از اندازه بازیکنان این تیم را دعوت کرده است. اگرچه آن حرف‌ها قابل قبول نبود اما آن سال که استقلال شش امتیاز هم از دیگران جلو افتاده بود نهایتا قهرمان نشد. بعد از آن پرسپولیس ژوزه مانوئل را با تبلیغات فراوان به تهران آورد، مربی که بسیار خوشنام بود اما رویانیان نمی‌دانست که وی با کی‌روش مشکلات اساسی از پرتغال دارد.

اختلاف ژوزه و کی‌روش
مشکلات قدیمی ژوزه مانوئل و کی روش اما برای پرسپولیس دردسرساز شد. نوبت به تیم ملی که رسید ۸ بازیکن از پرسپولیس این بار به تیم ملی دعوت شد تا ژوزه بازیکنانش را در خلال مسابقات در اردوی تیم ملی ببیند نه در اردوی پرسپولیس.

بازیکنانی مثل علی کریمی، پولادی، سیدجلال حسینی، کریم انصاری فرد و …همگی درحد تیم ملی ایران بودند و در این مورد هم هیچ حرفی باقی نمی‌ماند اما پرسپولیس ژوزه هم به هر حال شکست خورد.

اختلاف قلعه نویی و کی روش
سال گذشته کی روش با امیر قلعه نویی به مشکلاتی برخورد کرد. او بیک زاده مصدوم و صادقی و خسروحیدری خسته را هم مدام به تیم ملی دعوت می‌کرد امسال اما با وجود اینکه بیک زاده مصدوم نیست، با وجود آنکه صادقی خسته نیست هیچ کدام به تیم ملی دعوت نمی‌شوند.

کی روش برخی مواقع لجاجت هم می‌کرد مثل یکی از اردوها که بیک زاده مصدوم بود اما کی‌روش او را با خودش برد و وقتی با اعتراض امیر قلعه نویی مواجه شد اعلام کرد که باید روند درمان بیک‌زاده زیر نظر خودش انجام بگیرد.

اتفاقا امیرقلعه نویی هم سال گذشته زمین خورد تا همه بدانیم نه هماهنگی بین تیم ملی ایران و باشگاه‌ها وجود دارد و نه نفع طرفین در نظر گرفته می‌شود. معمولا باشگاه‌هایی که ملی‌پوش بیشتری را در ابتدای فصل می‌گیرند قهرمان نمی‌شوند و این یک آمار است که در دلش حرف‌های بسیاری دارد.

مشخص است که اردوهای بلند و منحصر به فرد کی‌روش باشگاه‌ها را فلج می‌کند و عملا به تیم ملی هم آسیب می‌زند چون در این چرخه اگر چرخ به درستی بچرخد بازیکن بیشتری تولید و آماده می‌شود اما…

به بهانه عدم دعوت از میلاد محمدی شاید باید این آمار نوشته میشد و لجاجت کیروش روی دعوت از بازیکنان بررسی میشد. شاید باید کسی دراین رابطه با کیروش حرف بزند، او البته لجوج است و غیر قابل نرم شدن اما...