شما که خیلی کارشناس هستید بگویید داوری ها شائبه داردیانه

به گزارش افکارخبر، امیر عابدینی درباره اینکه وزیر ورزش اظهار داشته برخی مدیران سابق پرسپولیس و استقلال غوغا می کنند عنوان کرد: برخلاف صحبت های آقای وزیر باید بگویم ما اهل غوغا نیستیم بلکه غوغا را تحلیل می کنیم. وقتی انتخاب های ایشان در بحثپرسپولیس و استقلال ایراد دارد، وقتی چیدمان های داوری در بحثزیر مجموعه منصوب او دچار مشکل است ما نمی توانیم و نباید سکوت کنیم. اگر جناب وزیر چنین انتظاری دارد باید بگویم سخت در اشتباه است.

وی ادامه داد: جناب وزیر امروز لطف کردند و کمیته بررسی اتفاقات داوری را تشکیل دادند. آقای گودرزی!مردم آذربایجان هنوز داستان بازی تراکتورسازی و نفت را فراموش نکرده اند. آنجا شما مگر ورود نکردید و نگفتید که مشکلات داوری حل می شود؟ اگر آن روز موفق بودید این بار هم موفق می شوید. اگر آن روز صدای هواداران تراکتور را شنیدید، امروز صدای طرفداران پرسپولیس را هم می شنوید.

عابدینی افزود: آش آن قدر شور شده که پرویز مظلومی برای پرسپولیس دلسوزی می کند و می گوید چرا داوری ها علیه این تیم است. وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال فرد معتمدی دارد. برای من جالب است چرا گودرزی به جای اینکه بحثرا به دبیر کل خود واگذار کند، کمیته داوری زیر نظر سجادی شکل داده است. آقای وزیر!دپارتمان داوری زیر نظر همان فرد منصوب شماست. مسیر را اشتباه رفته اید، دبیر کل را صدا بزنید و بپرسید ماجرا چیست.

وی ادامه داد: ورود رییس جمهور به ماجرای اعزام تیم بانوان همه چیز را نشان داد. حالا مشخص شده که رییس جمهور خیلی چیزها را در بحثورزش مطلع شده و به همین دلیل خودش راسا اقدام کرده است. اگر همه چیز روبه راه بود آیا چنین روندی پیش می آمد؟

مدیرعامل اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من در این ماهها خیلی فریاد زدم و کسی نشنید اما وقتی موضوع بانوان به بیرون کشور رفت، عالی ترین مقام اجرایی کشور ورود کرد. از این مساله ابراز خوشحالی می کنم و امیدوارم رییس جمهور صدای هواداران پرسپولیس و استقلال را هم بشنود.

عابدینی درباره اینکه مسعود عنایت گفته است اشتباه در فوتبال پیش می آید و به نامه سازمان لیگ درباره داوری ها انتقاد کرده است گفت:آقای عنایت!شما که خیلی کارشناس هستید بگویید این داوری ها شائبه دار است یا نه.ما کارشناس نیستیم و نمی دانیم اما شما واقعیت را بگو.من از این بلبشویی که در فوتبال مان وجود دارد تعجب می کنم.عالم و آدم می گویند اشتباهات داوری امان فوتبال ما را بریده است بعد چنین اظهاراتی آتش هواداران پرسپولیس را داغ تر می کند.امیدوارم عنایت به جای این اظهارات به سمت اصلاح سیستم داوری فوتبال کشور برود.