طلب هادی نوروزی به دست پدرش رسید

به گزارش افکارخبر، باشگاه پرسپولیس این روزها در توضیح این مطلب که چرا نسبت به پرداخت مطالبات هادی نوروزی اقدام نشده است طی نشدن مراحل انحصار وراثت را دلیل این امر اعلام می کنند.



این در حالی است که چند روز پیش خانواده نوروزی همراه همسر وی و فرزندانش جلسه ای داشتند و در این نشست با تهیه صورت جلسه ای، پدر هادی نوروزی به عنوان قیم فرزندان وی انتخاب شد تا زمانی که مراحل قانونی برای انحصار وراثت و سایر موارد انجام شود.



در پی این اقدام طلب هادی نوروزی از باشگاه نفت که محل درآمدهای این باشگاه از مسابقات لیگ توسط سازمان لیگ پرداخت شد در اختیار پدر هادی نوروزی قرار گرفت.



این مساله این سوال را پیش آورد که چرا باشگاه پرسپولیس چنین اقدامی نکرد. در این باره مشاوران حقوقی اقدام باشگاه را امری طبیعی می دانند و عنوان می کنند با توجه به اینکه پای مبلغ سنگینی در میان است بهتر است تا زمان نهایی شدن مراحل قضایی انحصار وراثت صبر شود تا در آینده مشکل خاصی ورود پیدا نکند.



در همین ارتباط فغان پور وکیل خانواده هادی نوروزی در جریان مراسم چهلمین روز درگذشت وی اعلام کرد اقدامات قانونی صورت گرفته و کارهای مربوط به انحصار وراثت ظرف روزهای آینده به پایان می رسد.



این موارد در شرایطی مطرح می شود که هنوز از باشگاه پرسپولیس درباره مبلغ قطعی مطالبات هادی نوروزی خبر روشن و شفافی به گوش نمی رسد.



به نظر می رسد این باشگاه هنوز با پیچ و خم های قانونی این موضوع کنار نیامده است. از جمله اینکه گفته می شود هادی نوروزی برای اینکه فصل گذشته بتواند برای یک نیم فصل راهی باشگاه نفت تهران شود بدون دریافت مطالباتش ناچار از ارایه نامه ای شده است که بر اساس آن اعلام تسویه حساب کرده است.



البته مقام های رسمی باشگاه هنوز این مطلب را رد یا تایید نکرده اند. ولی عدم اعلام رقمی مشخص برای مطالبات نیز خود بیانگر وجود اشکالاتی در این امر است.