این آقا باید خوشحال باشد در استقلال تمرین کرده!

به گزارش افکارخبر، بهرام افشارزاده در رابطه با اظهارات جاسم کرار در برنامه تلویزیونی عراق که شب گذشته در برنامه نود پخش شد، اظهار داشت: من برنامه نود دیشب را ندیدم. البته به دلیل اینکه من زودتر می خوابم، هیچ وقت نمی توانم این برنامه را مشاهده کنم.

وی افزود: البته راجع به کرار دیگر هیچ صحبتی ندارم و کمیته انضباطی تکلیف این بازیکن را مشخص خواهد کرد. در هفته های اخیر حرف و حدیثهای زیادی درباره او به وجود آمده و من ترجیح می دهم که دیگر درباره این بازیکن صحبت نکنم.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات زندی و انتقادات او از رفتار باشگاه استقلال در ابتدای فصل تصریح کرد: زندی نباید این حرفها را می زد و من حرف های او را قطعا پیگیری می کنم. به نظرم زندی به جای این صحبت ها باید از باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می کرد که پارسال اجازه داد در تمریناتش شرکت کند و از این جهت باید خوشحال باشد.

وی ادامه داد: فکر می کنم یک مقدار محبت های بی جا باعثیکسری اتفاقات می شود. مطمئن باشید که من این قضیه را پیگیری می کنم. او باید بگوید که چه کسی در باشگاه استقلال این حرفها را به او زده است و چرا این ماجرا را اینطور تعریف کرده است.

افشارزاده در پایان درباره برنامه استقلال در تعطیلات لیگ گفت: تمرینات تیم به صورت منظم و با برنامه کادرفنی برگزار می شود. با اینکه بازیکنان ملی پوش ما حضور ندارند اما سعی کردیم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی آمادگی تیم را به صورت صددرصد حفظ کنیم. امیدوارم در ادامه فصل نیز بتوانیم صدر جدول را حفظ کنیم.