واقعا کرار گران ترین بازیکن؟!

به گزارش افکارخبر، جاسم کرار بعد از قهر از اردوی استقلال و غیبت در دربی ۸۱ برای انجام امور اداری سفر به چین تایپه با کاروان تیم ملی عراق به امان اردن رفت. همین امر فرصت خوبی بود تا یاغی استقلال در برنامه پربیننده اللاعب ۱۲ حاضر شده و مصاحبه تندی علیه باشگاه استقلال انجام بدهد. کرار در کنار تمام اتهاماتی که به استقلالی ها وارد کرد مدعی شد گرانترین قرارداد این فصل را با استقلال بسته و قرارداد او دو برابر بازیکنان ملی پوش است آن هم بدون این که تا این جای فصل یک صد دلاری دریافت کرده باشد.

با نگاهی به رقم قراردادهای منتشر شده از سوی سازمان لیگ مشخص می شود کرار بازیکنی است که برای لیگ پانزدهم قراردادی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی در سازمان لیگ ثبت کرده است که در قیاس با تعدادی از بازیکنان شاغل در ایران و همچنین استقلال نمی تواند گرانترین بازیکن قلمداد شود. اما این که کرار در برنامه تلویزیونی پربیننده ای همچون اللاعب بارها مدعی می شود گرانترین قرارداد را با استقلال بسته است خود ابهاماتی در این باره ایجاد می کند و مسئولان باشگاه استقلال را مظان اتهام پنهان کاری از بابت قراردادهای مالی بازیکنان قرار می دهد.


جاسم کرار قبل از ترک ایران در مصاحبه با برخی رسانه ها از قرارداد یک میلیارد و چهارصد میلیونی صحبت کرد و گفت استقلالی ها برای جلب رضایت او در ابتدای فصل آپشن های دیگری هم برایش در نظر گرفته اند از جمله این که اگر او در هر بازی حاضر شود مبلغ پنج میلیون تومان هم پاداش برایش واریز می شود یعنی اگر او با احتساب بازی های لیگ برتر و حذفی ۳۰ تا ۴۰ بازی به میدان برود رقمی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان هم به قراردادش اضافه خواهد شد.

با نگاهی به شرایط جاسم کرار در استقلال می توان این گونه برداشت هم کرد که این بازیکن با علم به این موضوع که دیگر نمی تواند در جمع بازیکنان صدرنشین لیگ برتر ایران به کارش ادامه دهد مدام از بالا بودن قراردادش در لیگ برتر ایران سخن به میان آورد که به مشتریان خود چه در عراق چه در سایر کشورها این پیغام را بدهد که بازیکن ارزانی نیست و هر کس او را می خواهد باید حسابی سر کیسه را شل کند. به همین خاطر می توان از مصاحبه اخیر این بازیکن برداشت های متفاوتی داشت از جمله بلوف زدن یا بازارگرمی.