از حالا نمی‌توان در مورد قهرمان صحبت کرد

به گزارشافکارخبر، سیروس دین‌محمدی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال مقابل فولاد در اهواز گفت: نباید به نتیجه جام حذفی که ۳ بر یک حریف را شکست دادیم، توجه کنیم و این یک بازی جدید است. شرایط هر مسابقه فرق دارد و باید با تفکری جدید مقابل فولاد قرار بگیریم. تلاش می‌کنیم انگیزه‌های بیشتری برای این بازی داشته باشیم چون برای استقلال بسیار مهم است که در این شرایط حساس به راحتی امتیاز از دست ندهد.

او ادامه داد: شرایط بازی‌ها و فاصله نزدیک تیم‌ها باعثشده، وضعیت حساس‌تر از گذشته باشد. قطعاً بازی سختی در اهواز در پیش خواهیم داشت ولی تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز را بگیریم چون برای ما برد در این مسابقه مهم است. فولاد هم حتماً روی نقاط ضعفش کار کرده و با وضعیتی مناسب مقابل ما قرار خواهد گرفت.

دین‌محمدی در مورد اینکه کدام تیم رقیب استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است عنوان کرد: ‌ سپاهان و تراکتورسازی خیلی انگیزه دارند و استقلال خوزستان هم تا الان خوب نتیجه گرفته است. تیم‌های دیگر هم مدعی هستند و از حالا نمی‌توان در مورد مدعیان و اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود صحبت کرد.

مربی استقلال در مورد مشکلات این تیم در دفاع تیمی و ساختار دفاعی استقلال اظهار داشت: وقتی تیمی گل میخورد همه مقصر هستند. ما باید از جلو پرس کنیم تا گل نخوریم یا کمتر دروازه استقلال تهدید شود. با تمرینات بیشتر میتوانیم از این لحاظ وضعیت بهتری پیدا کنیم.