«بند» بازی در استقلال!

به گزارش افکارخبر، با ادعای جدید کرار جاسم مبنی بر گرفتن غرامت و اعلام یکی از اعضای هیات مدیره باید تاکید کرد قرارداد برخی بازیکنان استقلال با بندهای زیادشان جزو هیچ قاعده ای در فوتبال ایران قرار نمی‌گیرد.

با اعلام خروج احتمالی کرار جاسم از باشگاه استقلال، مباحثو مصاحبه‌هایی در این زمینه و البته در مورد برخی قرارداد‌ها در مورد بازیکنان به وجود آمده که دریچه‌های جدیدی را به روی ساختار سازه استقلال این فصل باز می کند.

پس از انتقاد مسعود معینی از افشارزاده و توضیح خواستن برای بندهای خاصی که در قرارداد برخی بازیکنان استقلال به ثبت رسیده و افشارزاده اعضا را در جریان قرار نداده، حالا کرار مدعی شده که باشگاه استقلال باید برای ممانعت از مذاکره این بازیکن با پیشنهادهای رسمی باشگاه های دیگر هم ۲۵۰ هزار دلار به این وی پرداخت کند! اگر این بند در قرارداد بین کرار و استقلال ثبت شده باشد انتقادها به اوج می‌رسد و دوباره در استقلال و در هیات مدیره این باشگاه بحثقبلی باز می‌شود و کار بالا می‌گیرد.

استقلال سال گذشته هم از سقف قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی که در نامه‌ رسمی از سوی سازمان لیگ ابلاغ شده بود عبور کرد و به نظر می‌رسد امروز هم مشکلاتی در مورد بندهای قرارداد با بازیکنان دارد که در حال رو شدن است و انتقادهای فراوانی را در پی دارد.

در واقع لغو قرارداد ریوالدو و کرار فضای جدیدی را برای انتقاد باز کرده که می‌تواند برای این باشگاه به زودی مشکلات و حاشیه‌هایی درست کند. باید دید واکنش این باشگاه به ادعای کرار برای غرامت گرفتن چه خواهد بود؟ به هر حال اگر ملاک را حرف های عضو هیات مدیره خود این باشگاه هم بدانیم، وجود این‌همه بند در قرارداد های بازیکنان عجیب است و غیر منطقی.

بندهایی که برای قهرمانی، برای جدایی، برای اسپانسر شخصی و ... وجود دارند و عملا قرارداد بازیکنان را هر روز بالاتر میبرند و این همان نکته ای بود که افشارزاده قرار بود مقابل آن بایستد با این وجود اما به نظر می رسد خود افشارزاده هم چندان از این بندها باخبر نیست و اصالتا تاثیر چندانی در روز های نقل و انتقالات بر روند مذاکرات نداشته است چون خودش هم گاهی از زیر مجموعه خودش انتقاد می کند که چرا این نوع قرارداد را بسته اند!