برانکو هم نمی داند پرسپولیس بازیکن می گیرد یا نه

به گزارشافکارخبر، برانکو بعد از جلسه با طاهری در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خاصی نداریم و به باشگاه سر زدم و آمدم به طاهری و دیگر مسئولان باشگاه دیداری داشته باشم.

وی در مورد تمرینات تیم گفت: بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و همه سلامت هستند و فقط انصاری ضرب خوردگی دارد و عالیشاه هم سرما خورده است و این مسایل یکی دو روزه حل می‌شود و مصدومیت شدید مثل حاتمی و اومانیا نداشته‌ایم.

برانکو در مورد تعطیلات لیگ و وضعیت تیم پرسپولیس گفت: همیشه نمی شود طلایی بازی کرد و فوتبال بالا و پایین دارد ولی اینگونه تعطیلات برای فُرم بازیکنان خوب نیست و آنها ۲۰ روز از شرایط مسابقه دور می‌مانند، به خصوص اینکه ۸ بازیکن ما دور هستند. بنگستون، هندوراس است و سایر بازیکنان در امید و تیم ملی هستند و تمرینات تیم ملی با برنامه تمرینی تیم ما متفاوت است.

وی در مورد تمرین در باشگاه آرارات گفت: آمده‌ام که به این باشگاه سری بزنم و ببینم شرایط برای تمرین در این باشگاه خوب است یا نه.

سرمربی پرسپولیس در مورد فهرست بازیکنان این تیم در نیم فصل گفت: ما بازیکنانی داریم که از همه آنها راضی هستیم و ۲۲ بازیکن هستند که ترکیبی از بازیکنان جوان و خیلی جوان هستند و در عمل فقط جا برای یک بازیکن داریم که میتوانیم جای هادی نوروزی بگیریم اصلا نمیدانم قرار است بازیکن بگیریم یا نه ولی اگر بازیکن بگیریم فقط اگر نیاز باشد یک بازیکن جذب خواهیم کرد.