رحیمی در آستانه جدایی از راه‌آهن

به گزارشافکارخبر،پس از آنکه باشگاه راه‌آهن به هلدینگ یزدان واگذار شد، اختلافات بین مدیران جدید باشگاه راه‌آهن و علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه که قبل از حضور گروه جدید در باشگاه حضور داشت به تدریج بالا گرفت و به نظر می‌رسد در حال حاضر به اوج خود رسیده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بخش عمده این اختلافات به نحوه پرداخت‌های مالی برمی‌گردد و در این خصوص مالک و مدیرعامل هم‌‌عقیده نیستند. رحیمی برخلاف روزهای گذشته، امروز در دفتر کارش حاضر نشده و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در سایر روزها که رحیمی در سر کار خود حاضر می‌شد حضورش به ۲ یا ۳ ساعت محدود شده و اکثر امضاها و کارهای اجرایی باشگاه‌ راه‌آهن را عبدالصمد ابراهیمی، قائم مقام باشگاه انجام می‌دهد.

یکی از مسائلی که این روزها حول و حوش باشگاه راهآهن مطرح میشود این است که اگر رحیمی برکنار شود چه کسی جانشین وی خواهد شد؟ از رضا صادقپور عضو فعلی هیئت مدیره باشگاهراهآهن و عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان گزینه اصلی جایگزینی رحیمی نام برده میشود. شنیدهها حکایت از آن دارد با توجه به نسبت فامیلی صادق پور با کیانیان (مالک باشگاه) به نظر میرسد وی معتمد مالک باشگاه نیز هست و همین موضوع به اضافه سوابق فوتبالی صادق پور شانس او را برای مدیرعاملی باشگاه راهآهن بالا برده است.