مشت‌ گره ‌کرده بر یقه اسکوچیچ

به گزارش افکارخبر به نقل از فارس، فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و این تیم با کسب 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول مسابقات قرار دارد.

در همین راستا طبق قرار قبلی که هواداران فولاد در تلگرام گذاشته بودند امروز مقابل محل تمرین این تیم تجمع کردند و با در دست داشتن بنرهایی اعتراض خود را اعلام کردند. تعداد افراد حاضر مقابل محل تمرین فولاد 20 نفر بود که آنها با در دست داشتن بنرهایی خواهان استعفای مدیریت باشگاه بودند.

در این بین هنگامیکه دراگان اسکوچیچ سرمربی، کوروش بختیاری‌زاده مربی و چند تن از بازیکنان فولاد قصد گذر از آن مکان را داشتند با هواداران روبرو شدند و به صحبت پرداختند.

اسکوچیچ شیشه ماشین را پائین کشیده بود و با هواداران صحبت می‌کرد اما در همین حین یکی از افراد حاضر در محل یقه سرمربی فولاد را گرفت که سپس اسکوچیچ محل را ترک کرد.

در همین حین بختیاری‌زاده هم لحظاتی بعد به رفتار بد این افراد و صحبت‌هایی که در مورد بازیکنان می‌کردند اعتراض کرد و درگیری لفظی بین انها به وجود آمد.

چند تن از بازیکنان هم هنگام ورود به محل تمرین با همین مشکل روبرو شدند.

در این بین نکته عجیب عدم برنامه ریزی باشگاه فولاد و سرپرست تیم برای رفع این مشکلات است. سرپرست تیم فقط نقش نوشتن برگه تعویض را ندارد و با توجه به اینکه روز گذشته اعلام شده قرار است تعدادی از هواداران تجمع کنند باید با تماس با مسئولان نیروی انتظامی و حراست مجموعه فضا را برای حضور بدون مشکل بازیکنان فراهم کند. متاسفانه در همین راستا اقدامی از سوی سرپرست تیم صورت نگرفت و هنگام بروز این مشکلات سرپرست تیم مقابل در حضور نداشت تا مانع این مسائل شود.