به گزارش افکارخبر به نقل ازتسنیم پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما یک ماراتن دیگر پیش داریم. پس از 120 دقیقه بازی در جام حذفی مقابل نفت تهران سعی کردیم تیم را برای دیدار مقابل سایپا به خوبی آماده کنیم. ما توانستیم بعد از بازی با نفت ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم‌اکنون بچه‌ها در شرایط خیلی خوبی برای بازی با سایپا قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از تیم سایپا تأکید کرد: سایپا تیمی است که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و از کادرفنی کاربلد و بازیکنان توانمندی برخوردار است، اما خب ما هم استقلال هستیم و در این بازی به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. همه اعضای تیم عزم خود را جزم کرده‌اند تا صدرنشینی را حفظ کنند.

مظلومی یادآور شد: طبیعی است که همه تیم‌های لیگ از یکدیگر شناخت داشته باشند. ما به خوبی حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی فردا از ضعف‌های حریف نهایت استفاده را ببریم و اجازه ندهیم آنها از توانایی خود بهره ببرند. ان‌شاءالله به لطف خدا بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان استقلال با توجه به بازی 120 دقیقه‌ای مقابل نفت تهران برای دیدار فردا خسته هستند، گفت: همان‌طور که گفتم تلاش ما این بوده که در این سه چهار روز بچه‌ها را به مرز آمادگی برسانیم. ما یک روز به آنها استراحت دادیم و خداراشکر روز گذشته بچه‌ها اعلام کردند که سرحال هستند. البته شاید فردا به بچه‌هایی که بیشتر استراحت کردند فرصت بازی بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جدایی کرار جاسم از استقلال عنوان کرد: از صحبت کردن در مورد کرار خسته شده‌ام و دیگر در این زمینه حرفی نمی‌زنم.

مظلومی با اشاره به محروم و مصدومان تیمش تصریح کرد: محمدرضا خرسندنیا مصدوم است و وضعیت امین حاج‌محمدی مشخص نیست. باید ببینیم فردا می‌توانیم از او استفاده کنیم یا خیر.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکری برای جایگزینی کرار جاسم کرده است یا نه، تصریح کرد: در نیم‌فصل فکری به حال آن می‌کنیم، اما از الان نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند که آیا با توجه به درخشش مهدی رحمتی، کارلوس کی‌روش برای دعوت او به تیم ملی متقاعد شده است یا نه، گفت: امیدوارم کی‌روش مشکلات قبلی را فراموش کرده و شانسی دوباره به رحمتی بدهد. او دروازه‌بان خوبی است، اما در هر صورت کی‌روش تصمیم‌گیرنده است.

مظلومی در مورد تقابل نکونام با استقلال عنوان کرد: ما با سایپا تقابل داریم و نه شخصی دیگر. برای همه مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا احترام قائلیم و تقابل شخصی با کسی نداریم.