به گزارش افکارخبر به نقل ازکاپ جاسم کرار که صبح روز گذشته در جلسه ای با مسئولان باشگاه استقلال رسما از این تیم جدا شد با دریافت رضایتنامه اش بلافاصله به تیم جدیدش پیوست.

 

بر اساس این گزارش، کرار که در این مدت مقدمات حضورش در یک تیم عراقی را فراهم کرده بود روز گذشته با دریافت برگه ITC خود و ارسال آن توسط مدیربرنامه اش برای باشگاه "نفت نجف" با قراردادی یک و نیم ساله رسما به این تیم پیوست.

 

مدیربرنامه کرار در تأیید این خبر گفت: «کرار از امروز در اردوی تیم نفت نجف شرکت می کند و پس از شرکت در مراسم عزاداری اربعین از هفته آینده تمرینات خود را به صورت جدی با تیم جدیدش ادامه خواهد داد.»

 

بر این اساس، کرار به دلیل بازی کردن با لباس استقلال تا باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات حق بازی در هیچ تیمی را ندارد اما پس از صدور TMS می تواند برای تیم نفت نجف در لیگ برتر عراق به میدان برود.

 

در همین ارتباط در محافل ورزشی داخلی ایران خبر از پیوستن کرار به تیم گسترش فولاد مطرح بود که کرار در همین ارتباط پیش از ترک ایران گفت: «با توجه به اتفاقاتی که در این چند ماه برایم رخ داد فعلا نمی خواهم در ایران بازی کنم تا کمی از این شرایط دور باشم و مردم هم اتفاقات گذشته را فراموش کنند. ممنون فراز کمالوند و مدیران گسترش فولاد هستم ولی فعلا می خواهم بیرون از ایران بازی کنم. لیگ ایران در آسیا از بهترین هاست و هر بازیکنی آرزو می کند در ایران بازی کند.»