به گزارش افکارخبر به نقل از خبرورزشی بابک حاتمی مدافع پرسپولیس حالا دیگر از دردسرهای مربوط به دو مصدومیت خود رها شده و منتظر است تا از برانکو، بلیت‌های بیشتری برای بازی بگیرد.

 

مدتی سکوت کرده بودی. قضیه سکوتت چه بود؟

وقتی بازیکنی مصدوم است و بازی نمی‌کند، حرفی هم برای گفتن ندارد که به زبان بیاورد. من هم چنین شرایطی داشتم. درگیر مصدومیت بودم و سکوتم به این خاطر بود.

حالا شرایطت چطور است؟

خدا را شکر شرایط بهتری دارم و می‌توانم تمریناتم را دنبال کنم. من کاملاً آماده بازی هستم و باید دید نظر کادرفنی چیست.

در مورد مصدومیت تو حرف‌های زیادی مطرح شد. قضیه دقیقاً چه بود؟

دوبار مصدوم شدم. بار اول، در جریان دیدار مقابل ملوان بود که دچار پارگی همسترینگ شدم. بعد از آن هم فاجعه فوت هادی نوروزی رخ داد و شرایط همه به لحاظ روحی بد شد. دو روز مانده به بازی مقابل صبای قم، در جریان تمرین وقتی خواستم برای گرفتن یک توپ بچرخم، دچار کمردرد شدیدی شدم. پزشک معالج به من گفت دیسک کمرم دچار التهاب شده و باید تمریناتم را تحت نظر پزشکان تیم دنبال کنم. این بود که دوران مصدومیتم طولانی شد اما خدا را شکر که حالا صد‌درصد وضعیت بهتری دارم و با تیم تمرین می‌کنم.

در جریان بازی با استقلال اهواز نیز برای دقایقی به میدان رفتی. فکر می‌کنی بتوانی این روند را ادامه بدهی؟

بله حتماً. ان‌شاءا... که این‌طور شود.

از ابتدای فصل تاکنون نتوانستی در پست اصلی‌ات یعنی دفاع راست بازی کنی. این مسئله برای تو آزاردهنده نیست؟

نه برای من هیچ فرقی نمی‌کند. هرجا که مربیان بخواهند، بازی می‌کنم. برانکو به عملکرد من اعتقاد و اعتماد کامل دارد و از من در پست دفاع چپ بازی گرفت. این موضوع واقعاً خوشحال‌کننده است. هرجا که کادرفنی صلاح بداند، بازی می‌کنم و هیچ تفاوتی برایم ندارد.

بازی با نفت تهران را چطور ارزیابی می‌کنی؟

قطعاً دیدار سختی است. علی منصوریان تیم خوبی ساخته که برای هر بازی، انگیزه‌های زیادی دارند ولی پرسپولیس به این پیروزی احتیاج مبرم دارد و از این رو، تلاش می‌کنیم تا با کسب 3 امتیاز از این دیدار خارج شویم.

فکر می‌کنی پرسپولیس در پایان نیم‌فصل چه رده‌ای در جدول خواهد داشت؟

با توجه به تیم خوب و پرقدرتی که داریم و همچنین برنامه‌های تاکتیکی برانکو، می‌توانیم جزو مدعیان اصلی و در بالاترین رده جدول باشیم.