به گزارش افکارخبر به نقل از خبرورزشی او که در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان حرف می‌زد، ادامه داد: «مربی حرفه‌ای به ایران آمده و باید امکانات برای او فراهم باشد و همه با او همسو باشیم. شاید نظرات مخالف با تیم‌ملی داشته باشم اما برای مصالح ایران باید خیلی چیزها را در نظر گرفت و چشم‌پوشی کرد. باید از کروش حمایت کنیم. هیچ‌کس در ایران نمی‌تواند بگوید از نظر توانایی فنی از کروش بالاتر است.

کسی که تیم جوانان پرتغال را به قهرمانی جهان رسانده، سرمربی تیم‌ملی پرتغال و رئال‌ مادرید بوده و چندین سال کنار فرگوسن کار کرده، از نظر فنی بهترین است. یا نباید با کروش قرارداد می‌بستیم یا حالا که این کار را انجام داده‌ایم، باید به تیم‌ملی وقت بدهیم و او را حمایت کنیم تا کروش تیم‌ملی را برای اولین بار دو مرتبه پشت ‌سر هم به جام‌جهانی‌ ببرد.»

دایی در ادامه به شرایط خودش در زمان سرمربیگری در تیم‌ملی اشاره کرد: «در زمان سرمربیگری من در تیم‌ملی اگر یک روز برنامه لیگ این‌ور، آن‌ور می‌شد، تمام مربیان داخلی پدر ما را درمی‌آوردند و هجمه‌های آنها حد و اندازه نداشت. همه علیه ما مصاحبه می‌کردند.

ما یک‌پنجاهم امکانات فعلی تیم‌ملی را نداشتیم ولی من دایی بودم و تجربه کمی در آن زمان برای سرمربیگری تیم‌ملی داشتم و کسی مثل کروش که در سطح اول دنیا مربیگری کرده، باید امکانات برایش فراهم باشد. مطمئن باشید حالا که باتجربه‌تر شده‌ام من هم دیگر آن شرایط را برای تیم‌ملی نمی‌پذیرفتم.» سرمربی صبا در خصوص بازی با سیاه‌جامگان گفت: «فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم ‌برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و چهار، پنج تک‌به‌تک خراب کردیم.

خدا را شکر می‌کنم صبا به اولین پیروزی خارج از خانه رسید. اگر توپ‌ها را گل می‌کردیم، نتیجه عجیب و غریبی شکل می‌گرفت. آن‌قدر فرصت‌های‌مان را از دست دادیم که هفت، هشت دقیقه آخر را برای خود جهنم کردیم. حریف رو به بازی بلند آورد اما بازیکنان ما باتجربه‌تر بودند. مستحق سه امتیاز بودیم و به آن رسیدیم.» دایی در پایان در خصوص حماسه ملبورن تأکید کرد: «مطمئناً حماسه ملبورن دیگر تکرار نمی‌شود. در آن زمان مردم خارج و داخل کشور همبستگی ایجاد کردند و موجب شد به جام‌جهانی‌ صعود کنیم که مطمئناً آن شرایط دیگر تکرار نمی‌شود.»