بهتر است بنسون و طارمی در کنار هم بازی کنند

به گزارش افکارخبر به نقل از تسنیم فرشاد پیوس در خصوص دیدار حساس نفت تهران و پرسپولیس اظهار داشت: «این دیدار می‌توانست یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته باشد، اما به نظر می‌رسد کیفیت پایین زمین ورزشگاه تختی تأثیر منفی بر کیفیت این مسابقه خواهد گذاشت.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد و رفته رفته به تیمی تبدیل می‌شود که همه انتظار آن را دارند، اما چون پرسپولیس فوتبال را روی زمین بازی می‌کند در زمین تختی با مشکل مواجه خواهد شد. برانکو حتماً باید برای بازی با نفت تغییری در تاکتیک تیمی خود نسبت به دیدار‌های قبل ایجاد کند.»

 

پیوس با تأکید بر اینکه پرسپولیس باید قدر کوچک‌ترین فرصت‌های گلزنی خود را بداند، یادآور شد: «بازی در زمین ناهموار باعث خواهد شد دو تیم خیلی کم فرصت گلزنی داشته باشند و تیمی موفق خواهد بود که قدر کمترین موقعیت خود را بداند. پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود در موقعیت‌سازی موفق عمل کرده است، اما به خاطر استرسی که مهاجمان این تیم دارند در امر گلزنی چندان موفق عمل نکرده است. در زمین ناهموار ورزشگاه تختی پرسپولیس بهتر است بیشتر رو به بازی مستقیم بیاورد و از توپ‌های سوم برای رسیدن به گل استفاده کند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهدی طارمی در این تیم نیز عنوان کرد: «طارمی مهاجم خوبی است، اما چون فشار روی این بازیکن زیاد است، در میدان راحت نیست. اگر قرار باشد طارمی عجول بازی کند در زدن ضربات آخر دچار مشکل خواهد شد. طارمی می‌تواند در دیدارهای آینده با گلزنی فاصله خود را رقبایش زیاد کند تا در ادامه راه در شرایط روحی و روانی بهتری به میدان برود.»

 

وی با بیان اینکه پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند بهتر است، خاطرنشان کرد: «پرسپولیس غیر از طارمی یک مهاجم خوب دیگر به نام بنسون دارد که مربیان این تیم می‌توانند از او بهتر بازی بگیرند. من بنسون را مهاجمی تمام‌کننده می‌بینم و به نظرم او یکی از خرید‌‌های خوب برانکو در این فصل بوده است. اگر بنسون و طارمی در کنار یکدیگر بازی کرده و همکاری خوبی با هم داشته باشند آن وقت خیلی از فرصت‌های این تیم تبدیل به گل خواهد شد.»

 

پیوس در واکنش به اظهارنظر اخیر برانکو مبنی بر اینکه پرسپولیس باکیفیت‌ترین تیم ایران است، گفت: «به هر حال پرسپولیس از معدود تیم‌هایی است که در امر دفاع و موقعیت‌سازی در بازی‌های اخیر خود موفق عمل کرده و اگر بتواند این روند را ادامه دهد و بهتر از فرصت‌های خود استفاده کند خیلی زود به جمع مدعیان اضافه خواهد شد. من پرسپولیس را تیمی باکیفیت می‌بینم و معتقدم این تیم می‌تواند در آینده بهتر هم شده و حتی به صدر جدول لیگ برتر برسد.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در خاتمه درباره نقش هواداران در موفقیت این تیم تصریح کرد: «تیم‌های بزرگ تحت هر شرایطی به حمایت هواداران خود نیاز دارند. الان که پرسپولیس بعد از چند سال جان گرفته نیاز است که هواداران بیشتر در کنار این تیم باشند. اگر هواداران استقبال بهتری از بازی‌های پرسپولیس داشته باشند، مطمئناً انگیزه و روحیه بازیکنان این تیم افزایش پیدا خواهد کرد.»