به گزارش افکارخبر سید مهدی رحمتی پس از درگذشت هوادار 69 ساله پرسپولیس در بازی این تیم مقابل نفت تهران در ورزشگاه تختی پیام تسلیتی بدین شرح در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد:

 

«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

 

هواداران محترم پرسپولیس و خانواده ارجمند حسینی اصل

 

خبر درگذشت سید نجی الله عزیز فقدانی جانکاه است که هیچ سخن و کلامی را یارای تسلی دادن این درد نیست و همه مردم عزیز به ویژه علاقه مندان و هواداران پرسپولیس را اندوهگین کرد.

 

روزهای سختی و دوران مصیبت می گذرند و بازی روزگار پرده از تلخی ناکامی ها بر می دارد و روزگار می چرخد و مرگ نهیبی می زند بر آنانی که در اندیشه باطل خویش، دار غفلت را جایگاهی ابدی می دانند و از قضای الهی غافل و بر حال هم نوعان خویش بی تفاوتند.

 

بی گمان نام و یاد سید نجی الله عزیز و دوست داشتنی در خاطره هواداران عزیز، مربیان و بازیکنان پرسپولیس و فوتبال برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

 

در اینجا وظیفه می دانم به عنوان یک سرباز و عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، مراتب همدردی، تسلیت و تعزیت خود در غم از دست دادن سید نجی الله عزیز را خدمت خانواده داغدار ابراز داشته و در ماه صفر، از درگاه ایزد منان رفیع ترین درجات را برای آن انسان دوست داشتنی و تازه سفر کرده آرزو می نمایم.

 

از خداوند دانا، حکیم و عادل برای بازماندگان خصوصا همسر و فرزندان عزیزش، صبر و شکیبایی در این مصیبت عظیم را خواهانم.