به گزارش افکارخبر حالا که پرسپولیس‌ فوتبالی مدرن نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری به نمایش می‌گذارد، آن دسته از بازیکنانی که پرسپولیس‌ را در این فصل با دیدی منفی می‌نگریستند حالا می‌خواهند برانکو ایوانکوویچ به آنها شانسی دوباره دهد؛ شانسی که برانکو با توجه به نوع تفکر و فلسفه کاری‌اش سخت به نظر می‌رسد مجددا در اختیار آنها بگذارد.

 

نگاهی به اسامی بازیکنان خواهان بازگشت دوباره به پرسپولیس‌ این قضیه را معلوم می‌کند. محمد نوری که همه از شیوه جدایی او از پرسپولیس‌ مطلع هستند یا پیام صادقیان که این روزها از نظر خودش متنبه شده است و پیغام داده که تغییر کرده و پیام سابق نیست.

 

اما حالا باید به این اسامی یک نفر دیگر را هم اضافه کرد؛ رضا حقیقی شاندیز که با کلی سر و صدا و هزینه به پرسپولیس‌ آمد و حتی با لباس پرسپولیس‌ به تیم‌ملی و جام‌جهانی برزیل هم رسید.

 

او آن‌قدر دچار مشکلات حاشیه‌ای شد که حتی علی دایی هم محترمانه و به بهانه ترانسفر و این‌جور مسایل کنارش گذاشت. حقیقی که در این مدت بنا به گفته خودش تغییر کرده و شیوه زندگی‌اش عوض شده، می‌خواهد بار دیگر به پرسپولیس‌ بازگردد.

 

این ماجرا در حالی مطرح است که حقیقی در تماس با بازیکنان پرسپولیس‌ به آنها قول داده و حتی قسم خورده که دیگر عوض شده و حتی حاضر است دو ماه به صورت رایگان کنار تیم تمرین کند و در صورت جلب رضایت برانکو در ادامه فصل باز هم بدون دریافتی بازی کند.

 

این شرط و شروط حقیقی برای اینکه نشان دهد عوض شده باز هم ادامه دارد و گفته اگر تا پایان فصل برانکو از من رضایت داشت حتی حاضرم فصل آینده به شکل بازی به بازی پول بگیرم و اگر هر بازی به میدان رفتم 30 میلیون به من بدهند و اگر در ترکیب نبودم پولی نگیرم.

 

این پیشنهاد به گفته یکی از نزدیکان باشگاه به گوش مدیران و سرمربی پرسپولیس‌ رسیده است اما آنها هنوز جواب مشخصی به این درخواست حقیقی نداده‌اند.

 

البته این درخواست‌ها درحالی از سوی بازیکنان کنار گذاشته یا سابق پرسپولیس‌ عنوان می‌شود که برانکو قصد ندارد تیمش را با خریدهای زیاد نیم فصل وارد چالش کند و بارها گفته اگر تیم باشید با بازیکنان ضعیف بهتر می‌توانید نتیجه بگیرید تا ستاره‌ها و من هرگز جمع بازیکنان را بر هم نمی‌زنم.