به گزارش افکارخبر، فراز کمالوند درباره پیروزی مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم ما نشان داد تیم بزرگی است و هر کاری را که بخواهد می تواند انجام دهد. بازیکنان گسترش فولاد در زمین مسابقه هر کاری که بخواهند انجام می دهند و این برای من رضایت بخش است. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم و در نهایت جزو تیم های بالانشین جدول باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گسترش فولاد می تواند سهمیه آسیایی به دست آورد، عنوان کرد: واقعیت این است که هدف گذاری باشگاه گسترش فولاد روی سهمیه آسیایی و رتبه های بالا نیست. برنامه ما از ابتدا این بوده که در بین 8 تیم ابتدایی جدول قرار بگیریم اما بازیکنان ما نشان دادند که پتانسیل بالایی دارند و از حالا می توانیم به یک آینده بسیار خوب برای تیم خود خوش بین باشد. ما کار خودمان را انجام می دهیم و در تمام بازی ها برای کسب موفقیت به میدان می رویم. اگر موفق شویم سهمیه بگیریم که خوب است. اگر هم نه باید براساس هدف گذاری مان در بین 8 تیم ابتدایی قرار داشته باشیم.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به وضع نهایی سامان نریمان جهان و سعید آقایی خاطرنشان کرد: مجموعه باشگاه گسترش فولاد بنای خود را در سال های گذشته و همین حالا روی کمک به تراکتورسازی گذاشته است. امسال هم قطعا دنبال این بوده و هستیم. سامان و سعید هر دو بازیکنان ارزشمندی هستند و هر مربی دوست دارد آنها را در اختیار داشته باشد. با این وجود در جلساتی که با خود این بازیکنان و مدیران تراکتورسازی برگزار کردیم مالک باشگاه گسترش فولاد نظر نهایی اش بر این بود که با نیت کمک به تراکتورسازی اگر این دو بازیکن قرارداد خود را با ما تمدید کنند می توانند تا پایان فصل در خدمت تراکتورسازی باشند. از سوی دیگر همین حالا که آنها در ترکیب تراکتور حضور دارند با رضایت آقای زنوزی بوده است. پس باشگاه ما برادری خود را ثابت کرده است.

کمالوند ادامه داد: من به عنوان سرمربی سیاست های مالک و مدیران باشگاه گسترش فولاد را ابلاغ می کنم و سیاست باشگاه ما این بوده که فقط در صورت تمدید قرارداد نریمان جهان و آقایی تا پایان فصل در تراکتورسازی بمانند. حالا که این دو بازیکن تمایلی به تمدید قرارداد با گسترش فولاد ندارند در زمان نقل و انتقالات به تیم ما برخواهند گشت مگر اینکه تا آن زمان اتفاق جدیدی رخ دهد. تاکید می کنم ما هر کاری از دستمان بر می آمده برای کمک به تراکتورسازی انجام دادیم اما دیگر از حدی که رد می شود باید منافع باشگاه خودمان را هم در نظر بگیریم.

وی درباره دیدار با پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: به اعتقاد من پرسپولیس تیمی بسیار قدرتمند است که بازی های زیبایی را انجام می دهد. این تیم در هفته های گذشته عملکرد خوبی داشته و قطعا کار بسیار دشواری را در تهران مقابل سرخپوشان خواهیم داشت.

کمالوند با اشاره به غیبت مهدی طارمی و علی علیپور در این مسابقه بیان داشت: آنها بازیکنان خوبی هستند اما پرسپولیس به قدری مهره دارد که غیبت یکی، دو بازیکنش به چشم نیاید. ما کار خودمان را می کنیم. برای برد به زمین می رویم و با اعتماد به نفسی که این روزها در تیم به وجود آمده می توانیم در تهران به سه امتیاز فکر کنیم.