پایان هفته سیزدهم بدون 13 پرحاشیه

به گزارش افکارخبر، کرار جاسم محمد المحمودی ملقب به کرار جاسم متولد 21 خرداد 1366 در نجف عراق است و هم اکنون نیز در نفت این کشور توپ می‌زند.

 

کرار که یکی از بهترین بازیکنان خارجی از لحاظ فنی در ایران بود، اما نتوانست با مشکل بی‌پولی باشگاه‌های ایران بسازد و پس از هجده ماه حضور در استقلال از این تیم جدا شد.

 

وی فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه نجف آغاز کرد و به مدت 3 سال در این تیم توپ زد. پس از درخشش کرار در نجف، این تیم در سال 2007 الوکره قطر پوست و در 2 سال حضورش در این تیم 27 بازی را انجام داد و عملکرد خوبی نیز از خود به جای گذاشت. وی در 2 سال حضورش در این تیم 9 گل به ثمر رساند.

 

پس از حضور جاسم کرار در 2 کشور عراق و قطر پای این بازیکن به ایران هم باز شد و 7 سال قبل، با تراکتورسازی  به لیگ برتر کشورمان آمد و حضور در فوتبال ایران را نیز در کارنامه‌اش اضافه کرد.

 

فراز کمالوند سرمربی حال حاضر گسترش فولاد تبریز برای نخستین بار پای کرار را به کشورمان باز کرد و این بازیکن عراقی 2 سال در عضویت تراکتورسازی بود.

 

آمار کرار در تراکتور قابل توجه بود و در 47 دیدار انجام داده برای این تیم 12 گل زد. پس از تراکتور، وی به استقلال تهران و شاهین‌بوشهر رفت و پس از مشکلات ایجاد شده برای این بازیکن، 3 سال پیش نیز به دلیل حواشی ایجاد شده برای این بازیکن از ایران رفت و به باشگاه عجمان امارات پیوست.

 

این بازیکن در سال‌های بعد نیز در نجف و الطبه توپ زد تا اینکه سال گذشته بار دیگر کرار جاسم با هدایت امیر قلعه نویی به ایران آمد و عضو باشگاه  استقلال شد.

 

این بازیکن که به امیر قله نویی قول دارد دیگر حاشیه‌ای نداشته باشد اما این طور نشد و حاشیه‌های خود را با بازی استقلال و تراکتورسازی آغاز کرد.

 

استقلال و تراکتور دقیقا یک هفته پیش از شهرآورد برگزار شد و کرار به دلیل حضورش در اردو کشورش خود را در این دیدار اخراج کرد وباعث آن شد تا برای دیدار مقابل پرسپولیس محروم شود.

پس از حاشیه‌های تمام نشدنی آقای حاشیه و کسب 47 امتیاز استقلال و قرار گرفتن در رده پنجمی امیر قلعه نویی اخراج و پس از مدت‌ها پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد.

 

مظلومی پس از ورود به استقلال با تمام توان خواهان ماندن کرار شد و پس از آن به هواداران این تیم قول دارد: کرار دیگر حاشیه‌ای ندارد و در اختیار تیم است. اما چندی نگذشت که حاشیه‌های این بازیکن آغاز شد و به دلیل مطالبات فراوانش در تمرینات و دیدارهای استقلال شرکت نمی‌کرد و همیشه در حال سفر به نجف و شکار حیوانات بود.

 

اما سرانجام کاسه صبر استقلالی‌ها سرازیر شد پس از فسخ قرارداد با این بازیکن، رضایت‌نامه وی را صادر کردند و کرار برای همیشه از استقلال رفت.

 

ستاره عراقی استقلال، هر چند طبق گفته خودش و مسئولان استقلال به خوبی و خوشی جدا  شد اما با بغض فرو خورده از تهران به سمت عراق رفت.

 

پسر احساسی استقلال که آرزو داشت با این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود و بتواند در آسیا خوش بدرخشد. حال با حسرت به عراق بر می‌گردد و حسرت روزهایی که می‌توانست شکل‌یگری داشته باشد را به طور حتم در آینده می‌خورد.