اخوت: سعی‌ ما عدم نگاه منفی به تصمیم باشگاه نفت است

به گزارش افکارخبر، تیم ملی فوتبال امید ایران بامداد امروز برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی کشور ترکیه شد.

در این اردو باشگاه نفت 3 بازیکن ملی پوش خود (ارسلان مطهری،‌ رضا علی‌یاری و محمد دانشگر) را در اختیار تیم امید قرار نداده است.

دلیل این مسئله هنوز به طور قطعی از سوی باشگاه نفت اعلام نشده است.

حسین اخوت  در مورد دلیل عدم همکاری باشگاه نفت تهران با تیم  فوتبال امید گفت: دلیل این موضوع را من نباید بگویم بلکه این موضوعی است که مسئولان نفت باید پاسخش را بدهند.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان تیم امید از عدم اجازه باشگاه نفت به بازیکنان خود برای حضور در تیم ملی امید اطلاعی داشته‌اند،‌ خاطر نشان کرد: ما لیست بازیکنان دعوت شده را در سایت فدراسیون قرار دادیم. وقتی مسئولان نفت مخالف خود را اعلام نکردند، نمی‌دانستیم آنها قصد انجام چنین کاری را دارند. وقتی بازیکنان به اردو آمدند، دیدیم نفرات این تیم در اردو حاضر نشدند و متوجه این مسئله شدیم.

سرپرست تیم ملی امید تأکید کرد: شب گذشته این مسئله را پی‌گیری کردیم و تماس‌های زیادی با مسئولان باشگاه نفت داشتیم که متاسفانه آنها با حضور بازیکنان موافقت نکردند.

اخوت در مورد اینکه با وجود تعطیلی لیگ چرا باشگاه نفت مخالفت کرده‌ است،‌ اظهار داشت: مشکل همین جااست. اگر لیگ تعطیل شده فقط به خاطر تیم  امید است و متاسفانه افرادی که در گذشته خودشان در این سمت فعالیت کردند، این بار همکاری لازم را نداشتند. انتظار ما این بود که شرایط ما را بیشتر درک کنند. علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران زمانی خودش سرمربی تیم  امید بوده و باید این شرایط را بیشتر درک کند.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است دلیل این عدم همکاری مشکل دیگری بوده و تیم امید برای تسویه حساب شخصی قربانی شده باشد، گفت: اگر نگاه‌مان منفی باشد، دلایل زیادی به ذهن می‌رسد اما ما تلاش می‌کنیم نگاه‌مان مثبت باشد و منفی فکر نکنیم.

اخوت در مورد اینکه او همراه تیم به ترکیه سفر نکرده، نیز اظهارداشت: برای کار همین بازیکنان و فراهم کردن شرایط حضوشان در ترکیه در ایران ماندم. دیشب از پای پله هواپیما بازگشتم تا شرایط این بازیکنان را درست کنم.