عبدی: نگفته بودم هیات مدیره نگران جذب بازیکن است

به گزارش افکارخبر، حسین عبدی در رابطه با شایعه ناراحتی بازیکنان به علت رقم‌های دریافتی از باشگاه گفت: فکر نمی‌کنم چنین مساله‌ای صحت داشته باشد. زیرا باشگاه تا الان سعی داشته به موقع به بازیکنان درصدی از قرار داشان را پرداخت کند. رقم پرداختی برای هر بازیکنی متفاوت است و طبق آیتم‌های در نظر گرفته شده برای هر بازیکنی به او ​پول پرداخت می‌شود.

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا پایان فصل تمام مطالبات قبلی بازیکنان را پرداخت کنیم و با آن‌ها تسویه کنیم تا بدهی روی دوش باشگاه نباشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در رابطه با پرونده طلب سنگین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه پرونده‌های زیادی دارد که باید این مشکلات به خوبی مدیریت شود و رفته رفته حل شود.

عبدی در خصوص اظهاراتش در هفته گذشته که اعلام کرده بود هیات مدیره نگران جذب بازیکن است، تصریح کرد: من نگفتم که نگران جذب بازیکن هستیم و شاید تفسیر‌های گوناگونی از حرف من شده باشد. تا الان که برانکو هیچ لیستی به باشگاه نداده است و اگر هم داده باشد تنها خود او و علی اکبر طاهری در جریان آن است. زیرا طاهری به عنوان سرپرست باشگاه کارهای مربوط به جذب بازیکن را انجام خواهد داد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا هیات مدیره و کمیته فنی در جذب بازیکن به مربی مشورت می‌دهند، گفت: تمام مسئولیت تیم به عهده کادر فنی است و تنها سرمربی در خصوص اینکه چه بازیکنی جذب شود، تصمیم گیرنده است.