دایی: اگر به موقع استارت می‌زدیم، الان صدرنشین بودیم

به گزارش افکارخبر، محمد دایی درباره برتری 2 بر یک صبای قم مقابل سیاه‌جامگان مشهد در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و سرتر از حریف بودیم. چند موقعیت تک به تک داشتیم که به دلیل عدم تمرکز موفق به گلزنی نشدیم و تنها 2 گل وارد دروازه حریف کردیم. پس از گل سیاه‌جامگان، تیم ما تحت فشار قرار گرفت و شرایط برای ما سخت شد اما خدا را شکر موفق شدیم بازی را با برتری به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه هدف صبا قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی است یا کسب سهمیه آسیا گفت: هدف صبا را باید در خلق و خوی علی (دایی) جست‌وجو کرد. او در هر شرایطی می‌خواهد بهترین باشد. حتی زمانی که هدایت تیم‌های ضعیفی را برعهده گرفته، سعی کرده که بهترین شرایط را در تیمش ایجاد کند و نتایج خوبی بگیرد. علی همیشه دوست دارد در سطح اول باشد و به همین خاطر تفکر علی به قرار گرفتن در سطح بالا است.

مربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل 12،13 بازیکن بیشتر نداشتیم و تعداد زیادی بازیکن جوان در تیم حضور داشتند. نه بدنسازی خوبی کرده بودیم نه فرصتی برای تمرین کردن داشتیم. از طرفی در طول بازی‌ها نیز محروم و مصدومان زیادی داشتیم که تعداد بازیکنان ما را محدود کرده بود. چه بسا اگر با صبا در زمان مناسب و شرایط خوب کارمان را شروع می‌کردیم الان در صدر جدول بودیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دراند برای نیم فصل دوم مهرداد کفشگری را به خدمت بگیرند، یادآور شد: امیدوار هستیم که نیم فصل دوم با ترمیم نقاط ضعف بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم اما فعلا نامی از بازیکنی نمی‌برم چرا که زمان نقل و انتقالات نیم فصل است.