مجیدی: مگویان بهترین پیراهن استقلال را به من داد

به گزارش افکارخبر، در تمرین عصر امروز (جمعه) استقلال، هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال به سمت فرزاد مجیدی رفت و به او گفت: می‌دانستم شما زمانی شماره پیراهن 15 تیم را که در اختیار من است، بر تن می‌کردید. به خاطر اینکه چند روز بیمار بودید، به نشانه یادبود پیراهن شماره 15 استقلال را به شما تقدیم می‌کنم.

فرزاد مجیدی که کمتر با رسانه‌ها صحبت می‌کند، در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با اقدام مگویان گفت: مگویان به معنای واقعی من را سوپرایز کرد. او به همراه میثم مجیدی به سمت خودروی من آمد و این پیراهن را به من داد.

مربی استقلال تصریح کرد: من عاشق استقلال و عاشق شماره 15 این تیم هستم. با پیراهن شماره 15 روزهای خوشی داشتم و در این سال‌ها که بیرون از فوتبال بودم، دوست داشتم یک بازیکن هم شماره 15را انتخاب کند. دوست داشتم هوادار استقلال بداند روزی این پیراهن را فرزاد مجیدی بر تن می‌کرد. در این سال‌‌ها وقتی متوجه می‌شدم بازیکنی در استقلال این شماره پیراهن را بر تن نمی‌کند، ناراحت می‌شدم.

وی با تقدیر از حرکت مدافع ارمنستانی استقلال گفت: اقدام مگویان آن هم با عنوان بازیکن خارجی برای من یک سوپرایز واقعی بود و خیلی بابت این موضوع خوشحال هستم. کار مگویان به من چسبید و برای همیشه این پیراهن را بر تن خواهم کرد. این بهترین پیراهن استقلال بود که مگویان به من داد و از او بار دیگر تشکر می‌کنم.

مجیدی اظهار داشت: مگویان پیش از این به من گفته بود که نمی‌دانستم شما روزی این پیراهن را پوشیده‌اید. واقعا خوشحالم که بازیکنی خارجی این کار را انجام داد.