به گزارش افکارخبر، تیم فوتبال استقلال اهواز برای شرکت در رقابت‌های لیگ پانزدهم تنها یک هفته فرصت تمرین و آمادگی داشت.

 

سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی سابق آبی‌های اهواز تنها 10 روز مانده به شروع مسابقات به این تیم آمد و بسیای از بازیکنان در هفته‌ی پایانی آبی پوش شدند.

 

دیر بسته شدن تیم استقلال اهواز به این دلیل بود که آنها سال گذشته لیگ برتری نبودند و مالک جدید آنها، (محمد ملکی) در آستانه‌ی شروع مسابقات توانست سهمیه تیم فولاد نوین را بخرد.

همین مسئله باعث شد، تیم محبوب و پرطرفدار استقلال اهواز عملکرد خوبی در 13 هفته ابتدایی لیگ، نداشته باشد و در رده پایانی قرار بگیرد.

 

محمد ملکی، کارون یعقوبی (مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز) و علی حنطه (سرمربی آبی‌های اهواز)، با نتیجه نگرفتن این تیم به فکر جذب چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل افتادند. اما مسئله‌ای که در باشگاه استقلال اهواز وجود دارد، کمبود بودجه است.

مسئولان این باشگاه حتی توانایی پرداخت حقوق بازیکنان حال و حاضر خود را ندارند، چه برسد به اینکه چند بازیکن با کیفیت هم جذب کنند.

کارون یعقوبی به این مشکل باشگاه اذعان کرده و در این‌باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «ما توانایی مالی در این باشگاه نداریم. بسیاری از بازیکنان ما حقوق دریافت نکردند و این مسئله گویای مشکل ماست. امکان دارد چند تن از بازیکنان فعلی ما از استقلال بروند و این مشکل را بزرگ‌تر می‌کند»

 

وی افزود: «من به عنوان مدیر باشگاه باید ابتدا سرمایه‌های فعلیم را حفظ کنم، بعد به فکر جذب بازیکن باشم»

 

یعقوبی در ادامه اظهار کرد: «خوشبختانه ما در اهواز جوانان مستعدی داریم که می‌شود روی آنها حساب کرد. البته این کار هم نیاز به زمان دارد»

 

برخی بازیکنان خوب استقلال اهواز به دلیل حقوق نگرفتن درخواست رضایت‌نامه کردند و عده دیگر می‌خواهند در نیم فصل از این تیم بحران‌زده جدا شوند. این نشان می‌دهد که پنجره نقل و انتقالات نیم فصل نه تنها نقطه‌ی امید استقلال اهواز نیست، بلکه امکان دارد با رفتن برخی از بازیکنان به کابوس مسئولان تیم تبدیل شود.

 

فرزاد آشوبی در این‌باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: «با این شرایط باشگاه، بسیاری از بازیکنان امکان دارد در نیم فصل از استقلال اهواز جدا شوند. البته آنها دوست دارند به تیم کمک کنند اما با این همه مشکلی که در استقلال وجود دارد، شرایط برایشان سخت است»