به گزارش افکارخبر، سیروس دین‌محمدی درخصوص شعار تعدادی از هواداران استقلال بعد از تساوی یک بر یک این تیم مقابل سایپا اظهار داشت: اعتقاد دارم هواداران باید روی سکوها یک همبستگی خوب داشته باشند. ما تیم صدرنشین لیگ هستیم و آنها نباید توجهی به حاشیه‌ها داشته باشند. از اتفاقاتی که افتاد، ناراحت و متعجب شدیم و امیدوارم که آنها همه‌چیز را درک کنند. ما اکنون صدرنشین هستیم. اگر در پایین جدول بودیم هواداران چه رفتاری نشان می‌دادند؟

وی درخصوص از دست دادن 11 امتیاز در بازی‌های خانگی عنوان کرد: این خوب نیست که 11 امتیاز از دست داده‌ایم اما این موضوع را هم در نظر بگیرید که وقتی در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم، تیم‌های میهمان تدافعی بازی می‌کنند. از طرفی فشار هواداران را هم در نظر بگیرید. با تمامی این مسائل تلاش می‌کنیم تا در ادامه مسابقات در بازی‌های خانگی به‌سادگی امتیاز از دست ندهیم.

مربی استقلال درخصوص جدایی کرار جاسم و اینکه برخی معتقدند استقلال با مشکل هافبک بازیساز مواجه است و می‌خواهد بختیار رحمانی را جذب کند، گفت: مطمئناً پرویز مظلومی دنبال یک هافبک بازیساز است و در این باره خودش با باشگاه صحبت می‌کند. رحمانی هم یکی از بازیکنان خوب ایران است اما اینکه چه اتفاقاتی بیفتد، دست مسئولان باشگاه است.