به گزارش افکارخبر، پس از مثلث های BBC( بنزما، بیل و رونالدو) و MSN( مسی، سوارز، نیمار) در فوتبال کشورمان نیز این 2 ضلع فوتبالی تشکیل شده است و استقلال خوزستان نخستین مثلث هجومی ایران را در اختیار دارد.

 

آبی های خوزستان که در پایان هفته سیزدهم و کسب 26 امتیاز در رده دوم جدول حضور دارند، در صدد آن هستند تا با پیروزی مقابل پدیده مشهد و ذوب اصفهان قهرمانی در نیم فصل لیگ پانزدهم را کسب کنند.

 

حال شاگردان ویسی که در فصل گذشته و جمعی از بازیکنان مسن وبا تجربه از خطر سقوط به دسته یک نجات پیدا کرده بودند با جذب بازیکنان جوان و بومی نتایج خوبی را کسب کرده‌اند و هم اکنون با گل زده کمتر نسبت به استقلال تهران در رده دوم جدول قرار دارد.

 

اما مهمترین ارکان موفقیت این تیم، خط هجومی این تیم است که مشکل از مثلث ZBZ( زهیوی، بیت سعید و زبیدی است.

 

 این 3 بازیکن تا به حال 10 گل را برای استقلال خوزستان به ثمر رسانده‌اند و یکی از خطوط حمله خطرناک لیگ پانزدهم محسوب می شوند.

 

حسن بیت سعید:

 

مهاجم 25 ساله سوسنگری که در فصل گذشته در تیم فولاد نوین عضویت داشت و بازی‌های خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت در فصل جدید به جمع آبی‌های خوزستان پیوست و بازی‌های خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت.

 

بیت سعید با 6 گل زده بهترین گلزن استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم است و با کسب یک پنالتی منجر به گل یکی از مهاجمان برتر تیمش محسوب می شود.

 

رحیم زهیوی:  

 

آقای گل گروه الف لیگ دسته یک که سابقه بازی در تیم نفت را دارد، هم اکنون با به ثمر رساندن 2 گل و 2 پاس گل یکی از ارکان موفقیت استقلال محسوب می شود و 2 گل خود را نیز در دربی اهوازی مقابل استقلال این شهر به ثمر رساند.

 

همچنین این بازیکن در 2 بازی سپاهان اصفهان و صبای قم 2 بار کارت زرد دریافت کرد و با اخطار سوم مقابل راه آهن دیدار هفته آینده مقابل پدیده را از دست داد.

 

مهدی زبیدی:

 

مهاجم 24 ساله سوسنگری این فصل استقلال که در هفته دهم، نخستین بازی خود را مقابل استقلال تهران انجام داد، ضلع سوم این مثلث محسوب می شود و بازی های خوبی نیز در این سه هفته انجام داده است.

 

وی در این 3 هفته 2 گل به ثمر رسانده است و با بازی‌های درخشانش سبب شده تا روح اله سیف الهی و فرشاد جانفرا را نیمکت نشین کند.