به گزارش افکارخبر، پیام صادقیان هافبک بازیساز نفت تهران یک روز نسبتا بد را مقابل پرسپولیس پشت‌سر گذاشت. او نتوانست مثل بازی‌های گذشته نمایش خوبی داشته باشد و شاید دلیل مهم‌اش خستگی حاصل از دیدار سنگین مقابل استقلال بود. صادقیان درخصوص تساوی مقابل پرسپولیس، آینده نفت تهران و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

*بازی با پرسپولیس چطور بود؟

بازی خیلی خوب و البته سختی بود. پرسپولیس واقعا خوب بازی کرد و نشان داد که این جایگاه واقعی‌اش نیست، البته بچه‌های ما خیلی خسته بودند، چون یک بازی بسیار سنگین و 120دقیقه‌ای را مقابل استقلال پشت‌سر گذاشتیم. خودم هم خیلی خسته بودم.

*شاید اگر طارمی آن پنالتی را از دست نمی‌داد، می‌باختید. درست است؟

بله، اگر پنالتی طارمی گل می‌شد شاید همه‌ چیز فرق می‌کرد. فکر می‌کنم بنده خدا طارمی‌ بدشانس است و حتی شنیدم که هواداران بعد از بازی علیه او شعار دادند. نمی‌دانم درمورد این موضوع چه باید بگویم.

*در این بازی هم که پرسپولیسی‌ها حسابی تشویقت کردند.

آنها به من لطف داشتند و برایم سنگ تمام گذاشتند.

*آیا سال بعد به پرسپولیس برمی‌گردی؟

چیزی معلوم نیست و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. من  یک سال دیگر به نفت قرارداد دارم، ولی همیشه گفته‌ام که دوباره برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.

*وقتی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتی با چه کسانی صحبت کردی؟

ابتدا به سمت آقا کریم و برانکو رفتم. ایوانکوویچ برای من آرزوی موفقیت کرد و باقری هم گفت که همین‌طوری بدون حاشیه باش. پانادیچ دستیار برانکو اما برخورد بسیار گرمی با من داشت. او گفت فوتبالت را دنبال می‌کنم و از بازی تو لذت می‌برم. وقتی در پرسپولیس هم بودم پانادیچ از لحاظ فنی خیلی قبولم داشت.

*از اینکه مقابل پرسپولیس بازی می‌کردی، چه احساسی داشتی؟

اصلا احساس خوبی نداشتم و از طرفی خیلی هم خسته بودم.

*آیا نفت می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد؟

ما باید در بازی‌های آینده بیشترین امتیاز را بگیریم و با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود. این استراحت و این تعطیلی برای ما لازم بود تا بتوانیم شرایط خودمان را بهتر کنیم.

*در مورد بازی با فولاد چه صحبتی داری؟

همه بازی‌های لیگ برتر سخت است ولی ما باید حتما به برد برسیم چون به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم.

*درمورد نامزدهای انتخاب بهترین فوتبالیست‌های سال 2015 نظرت چیست؟

به نظر من توپ طلا حق نیمار است و او یک سال فوق‌العاده را پشت‌سر گذاشت. نیمار الان هم عالی بازی می‌کند و همه می‌بینند که یک فوق‌ستاره است.توپ طلا حق نیمار است نه مسی و رونالدو.