به گزارش افکارخبر،وی در این باره که عضو هیات مدیره استقلال عنوان کرده وقتی کرار گفته معینی را نمی شناسد، رفتار کی روش در قبال دبیرکل فدراسیون فوتبال را تقلید کرده، گفت: «شما لیاقت امثال من و کی روش را ندارید. به همین خاطر بهتر است درباره ما قضاوت نکنید. فکر می کنم همین جواب برای این آقا کافی باشد.»

 

بازیکن جدید تیم نفت عراق درباره شرایط خود در این تیم توضیح داد: «پس از حضور در مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) در تمرینات تیم نفت در نجف شرکت کردم و خودمان را برای حضور در مسابقات ای اف سی کاپ آماده می کنیم. ضمن اینکه مسابقات تیم مان هم به زودی آغاز خواهد شد.»

 

کرار در این باره که مدیرعامل باشگاه سپاهان مذاکره با این بازیکن را تکذیب نکرده بیان داشت: «مدیرعامل محترم سپاهان با مدیر برنامه من صحبت کرده و همان طور که اعلام شده ما صحبت مستقیمی با یکدیگر نداشتیم. آنها فقط اعلام کردند که مایل به جذب من هستند و من هم در این باره اعلام آمادگی کرده ام. هر اتفاقی در آینده محتمل است.»

 

وی در این باره که قراردادش با تیم نفت چه می شود، خاطرنشان کرد: «قراردادی که با باشگاه عراقی بسته ام هنوز در هیات فوتبال فدراسیون ثبت نشده. در واقع تقریبا 70 درصد کار انجام گرفته ولی چیزی قطعی نشده است.»

 

کرار در خصوص اینکه آیا دوست دارد فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد یا نه، گفت: «هیچ چیز مشخص نیست و من فعلا در حال تمرین کردن کنار تیم جدیدم هستم. مدیر برنامه هایم در این باره پیگیر کارهای من است. دیروز هم با او در عراق دیدار کردم و قرار شد تا پیشنهاداتم را بررسی کند.»