واکنش برانکو به حمله هواداران علیه طارمی

به گزارش افکارخبر، پس از آنکه مهدی طارمی در دیدار حساس مقابل نفت تهران نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و همین موضوع سبب شد تا این بازی به تساوی کشیده شود، موجی از نارضایتی هواداران در فضای مجازی علیه او به راه افتاد و به این نحو به عملکرد مهاجم سرخپوشان در هدر دادن موقعیت‌های گلزنی و پنالتی اعتراض داشتند.

 

سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند که چطور با جوان‌ها کار کند. او که اصولا مربی صبور و باحوصله‌ای است در واکنش به این اعتراضات به حمایت از طارمی جوان پرداخت.

 

برانکو به صورت کوتاه درباره طارمی و همچنین فوت هوادار این تیم به صحبت پرداخت که در ادامه می خوانید:

 

* در جریان حمله هواداران به صفحه شخصی طارمی قرار دارید؟

- در این‌باره چیزی نشنیدم اما باید بگویم طارمی بازیکنی فوق‌العاده خوب و بسیار مستعد است که در واقع دنیایی از استعداد در خود نهفته دارد. طارمی از این دنیای استعدادی که دارد تاکنون 20 تا 30 درصد کیفیت واقعی‌اش را بیشتر برملا نکرده است.

 

* این فشارها روی طارمی به نظر شما منطقی است؟‌

- هوادار همواره دوست دارد تیمش پیروز از میدان بیرون بیاید و این خاصیت هواداران است. من به همراه باشگاه پرسپولیس و جمع وسیعی از هواداران نیازمند صد درصد ارایه توان طارمی در این تیم هستیم. به اعتقاد من مهدی برای اینکه توان کاملش را به فعل در بیاورد فقط نیاز به کار، کار و کار دارد.

 

* از اردوی کیش راضی هستید؟‌

- بسیار راضی هستم چرا که در اینجا هر شرایطی که مورد نیاز است فراهم شده. از زمین چمن بسیار مرغوب تا سالن حرفه‌ای بدنسازی برای فوتبال را در اختیار داریم. ما در هتلی فوق‌العاده اقامت داریم که به خوبی می‌توانیم از استخر این مجموعه استفاده کنیم. این امکانات برای برگزاری یک اردوی مناسب فوق‌العاده است و امیدوارم بهره‌برداری لازم را از این اردو داشته باشیم.

 

* گویا تسلیت شما بابت فوت یکی از هواداران پرسپولیس باعث ناراحتی مسئولان باشگاه شده است؟!

- باز هم ابراز تاسف خود و کل مجموعه پرسپولیس را در قبال خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. کل نمایش فوتبال در بخش بخش دنیا تنها به منظور ایجاد شعف و شور هواداران است و متاسفانه زمانی که در چنین راستایی حوادث اندوه بار از این قبیل رقم می‌خورد قلب یکایک کسانی که این نمایش بزرگ را به وجود آورده‌اند، متاثر می‌شود.