موتورسواری و جت‌اسکی به حساب مهدی طارمی!

به گزارش افکارخبر، بر همین اساس شاگردان برانکو به مناطق مختلف تفریحی در جزیره کیش رفته و به گشت و گذار مشغول شدند که گزارش کوتاهی از آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

اومانا: کایت‌سواری کرده بودم اما هلی‌کوپتر، نه!

برنامه هلی‌کوپترسواری هم از جمله تجربه‌های جالب سرخپوشان بود. مایکل اومانا مدافع ملی‌پوش و کاستاریکایی پرسپولیس پس از پیاده شدن از هلی‌کوپتر با هیجان زیاد به نماینده اعزامی خبرورزشی گفت: «قبلاً در کاستاریکا کایت‌سواری کرده بودم اما هرگز تجربه هلی‌کوپترسواری نداشتم. واقعاً جذاب و پرهیجان بود و هرگز این سفر از خاطرم پاک نخواهد شد.» همچنین مهدی طارمی با اشاره به فیلمبرداری در حین هلی‌کوپترسواری یادآور شد: «تجربه فوق‌العاده‌ای بود به خصوص آن که خودم هم توانستم از آن لحظات به یاد ماندنی فیلمبرداری کنم و از این بابت بسیار راضی هستم.»

بعد از هلی‌کوپترسواری نوبت موتورسواری شد. مهدی طارمی مثل همیشه در صف اول ایستاده بود و امید عالیشاه، محسن مسلمان و مایکل اومانا هم دیگر علاقه‌مندان به این رشته بودند.

در این جمع 5 نفره محسن مسلمان، کمی حرفه‌ای‌تر نشان داد و معلوم بود موتورسوار قهاری است. البته سایرین هم دست‌کمی از مسلمان نداشتند و خلاصه آن که موتورسواری هم خیلی خوش گذشت!

تفریح بعدی شاگردان برانکو، جت‌اسکی بود. در این بخش محسن بنگر ثابت کرد بچه شمال است و حسابی در ورزش‌های آبی تخصص دارد. رضا نورمحمدی، امید عالیشاه و مهدی طارمی هم دیگر مشتریان جت‌اسکی بودند. 

شاید نکته قابل ذکر تفریح روز جمعه پرسپولیسی‌ها دست و دلبازی و ولخرجی مهدی طارمی بود که ثابت کرد پسر لارژی است. خرج تمامی این تفریحات سالم (!) بر عهده مهدی طارمی بود و این مهاجم ملی‌پوش از جیب شخصی‌اش هزینه هلی‌کوپترسواری، موتورسواری و جت‌اسکی همبازیانش را داد تا جواب حمایت همه‌جانبه آنها را در پی اتفاقات اخیر بدهد.

تکمله: در پایان بد نیست اشاره کنیم مهدی طارمی با وجود انتقادات اخیر و حمله به صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، باز هم از روحیه بسیار بالایی برخوردار است. او پس از پایان تمرینات یا در هتل محل اقامت پرسپولیس و حین گشت و گذار در جزیره کیش با صبر و حوصله زیادی با تک‌تک هواداران عکس یادگاری می‌اندازد و امضا می‌دهد. همین رفتار و برخورد باعث شده تا طارمی در کنار محسن بنگر به محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس در جزیره کیش تبدیل شوند.