به گزارش افکارخبر، در این ارتباط گفته می شود حسین عبدی که در فصل گذشته به عنوان مربی و دستیار در پرسپولیس حضور داشته، موفق شده درصد زیادی از طلب خود را دریافت کند. درصدی که بازیکنان پرسپولیس با آماری که از درون باشگاه استخراج کرده اند به 800 میلیون می رسد!

حسین عبدی البته در گفتگویی دریافت این مبلغ را تکذیب کرده و مدعی شد همچنان درصد قابل توجهی در باشگاه طلبکار است: من مبلغی را به عنوان طلبم از فصل گذشته دریافت کرده‌ام که هیچ ارتباطی به عضویتم در هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس ندارد. من سال قبل قراردادی به عنوان مربی با باشگاه پر‌سپولیس منعقد کردم و از آن قرارداد سال قبل فقط 30 درصد به من دادند. مدتی قبل هم مبلغی دیگر از همان طلب به من پرداخت شد که با این حال فکر می‌کنم الان باز هم چیزی حدود 45 درصد از قراردادم باقی‌ مانده است و از باشگاه طلبکار هستم.

البته در حال حاضر نیز بازیکنان پرسپولیس درصد قابل توجهی از طلب فصل گذشته خود را نیز دریافت کرده اند و این مساله را عبدی اینطور تشریح می کند: باید بگویم که اعضای هیات رییسه باشگاه پر‌سپولیس تا به امروز به عنوان حق الزحمه برای حضور در جلسات هیات مدیره هیچ گونه وجهی را دریافت نکرده‌اند چه برسد به دریافت طلب گذشته. اعضای هیات مدیره با تلاش‌هایی که انجام داده‌اند قراردادهای خیلی خوبی را برای باشگاه منعقد کردند که حاصل آن درآمدزایی خوب و کامل برای باشگاه پر‌سپولیس است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اختلاف دریافتی های بازیکنان پرسپولیس هم اینطور توضیح می دهد: ا یکسری بازیکن داریم که از قبل در تیم حضور داشته‌اند و از سال‌های گذشته مطالباتی داشتند. این طلب‌های بر جای مانده از گذشته همیشه محل اختلاف و بر هم خوردن حساب‌ها بود. از یک طرف بازیکن همیشه مطالبه معوقه داشت و از سوی دیگر هر رقمی که پرداخت می‌شد بر سرش بحث بود که برای این فصل است یا برای فصل‌های گذشته؟ از این رو تصمیم باشگاه بر این بود که پرداخت‌ها بر اساس تسویه مطالبات سال‌های گذشته بازیکنان حال حاضر تیم انجام شود که با صبوری و سعه صدر در سال‌های گذشته برخورد کردند. اختلاف در رقم پرداخت‌ها از همین ناحیه ناشی شده است، در حالی که این تفاوت در نسبت دریافتی بازیکنان از قرارداد امسال وجود ندارد و تبعیضی در کار نبود.